موضع و نظر بنده در مورد توافق ؛
9 MB
21:50 - 15 June 2026



19 Replies

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِداستان لس آنجلس به قلم: فتحعلی علوی سوق به بهانه بازی #فونبال ایران داستان لس‌آنجلسروایتی در دو نیمه ی (نه ۴۵د)بر آمده از رنج حیرت ..‌نیمه اول ،آن سوی شب در خانه ی ‌..‌. ، در دل #ایران، کنار پنجره‌ای که رو به هیچ‌ کجا باز می‌شود نشسته است.

Show this thread


Profile picture of ‌آقا معلم‌
@Agha0077moalm15 June 2026
Replying to
تاریخ ۱۱ اردیبهشت این تحلیل تتر ( دلار ایران ) رو گذاشتم الله اکبر

Profile picture of ‌Kiana‌
@KianaD15 June 2026
Replying to
درست میفرمایید..

Profile picture of ‌امید قامتی قمصری‌
@user17741400742515 June 2026
Replying to
ولی به شدت ناراحت هستیم از این شرایط ولی باز هم چشم و گوشمون به دهان اقا مجتبی هست

@user17768835161415 June 2026
Replying to
سلام سید جاناحسنت

Profile picture of ‌Rasha Rl‌
@user17747940154315 June 2026
Replying to
پزشکیان گفت یک‌نفر در شعام تصویب نکرد بقیه کردن اون یک نفر کیست ؟ نماینده رهبر؟

Profile picture of ‌افسانه قدیانی‌
@Afsanegh15 June 2026
Replying to
بازم جنگ میشه یعنی؟؟؟😔😔😔😔

@Samaneh137215 June 2026
Replying to
هرچی شما میگی درسته

@Samaneh137215 June 2026
Replying to
واقعا میگم منکه بهتون ایمان اوردم

@Samaneh137215 June 2026
Replying to
فقط ای کاش این ویدئو رو توی کانال ایتاهم بزارید اینجا بسختی باز میشه من نتونستم کامل ببینم

@user17757446118415 June 2026
Replying to
ایران به خاطر بحران اقتصادی که گریبانش رو گرفته و دولت هم با گندی که زده میگه بودجه نداریم ناچار شد برای تقویت اقتصاد خودش توافق موقت بکنهالبته ایران میدونه که توافق نقض میشهاگر بتونه پولی بگیره یک اورهال اقتصادی خودشو میکنه تا برای مرحله دوم جنگ اماده بشه و تاب اوری داشته باشه

@user17779371039615 June 2026
Replying to
در ویراستی واقعا ویدیو باز نمیشه

@user17815580698616 June 2026
Replying to
سلام؛برعکس همیشه امشب نگرانمون کردین☹️واقعا جنگ دیگه ای قابل تحمل نیست

@user17815624503016 June 2026
Replying to
سلام آقای ابهری عزیز 🥰خدا قوت ،این ننگ نامه ای که امضا شد در این قرار بود که ایران تنگه رو باز کنه و سلاح های هسته ای نه بخره و نه بسازه و دکتر نبویان گفتن که بر اساس این توافق مضخرف اگر ایران بخواد دارویی تولید کنه باید از آمریکا اجازه بگیره ،به نظر تون اگه این توافق اجرا بشه چه اتفاقی می‌افتد؟

@Saanazz16 June 2026
Replying to
سلام،ببخشید به نظرتون بعد جام جهانی دوباره جنگ میشه؟

@Saanazz16 June 2026
Replying to
سلام به نظرتون بعد جام جهانی جنگ میشه

@user17794905754216 June 2026
Replying to
باریکلا

@user17698892098316 June 2026
Replying to
ضمن عرض خسته نباشید . یعنی شما می فرمایید حتی اگر دمکرات ها کنگره رو بگیرن بازم جنگ خواهد شد ؟ همونطور که می دونید از سال ۲۰۲۷ کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شروع میشه . آیا رییس جمهوری که با شعار اول آمریکا وارد انتخابات شده و بواسطه همین شعار رای آورده چنین ریسکی می کنه ؟

@Zahra02060317 June 2026
Replying to
آقا پویان میشه بفرمایید این جنگ بعدی که میگین احتمالا ابعادش به چه صورتی خواهد بود یعنی مثل جنگ چهل روزه امون هستش یا شبیه همین نقض آتش بس ها داخل تنگه و اینا