اللهم ارزقني الشهادة في سبيل الحق اللهمّ اجعلني في الآخرة من عبادك الأبرار اللهم اجعلني من جنودك اللهمّ أرزقني فضل الشّهادة اللهمّ اغفر لي ذنوبي
iriPinned post
@Rahill1107 June 2026اللهم ارزقني الشهادة في سبيل الحق اللهمّ اجعلني في الآخرة من عبادك الأبرار اللهم اجعلني من جنودك اللهمّ أرزقني فضل الشّهادة اللهمّ اغفر لي ذنوبي
ولی کاش یاد بگیرید هیئت جای عزاداریهنه لاس زدن با نامحرمدین ابزار مخ زنی نیست#تلنگر
شب که خوابم یهویی حس میکنم یه صدایی در گوشم میگه بزن کناررررر🗿#مخاطب_دار#موقت
@Rahill11010hاز لحاظ روحی دلم میخواد وسط حرم امام رضا باشمباهاش انقدر حرف بزنم که تو دلم هیچ حرف ناگفته ای نمونهدلم میخواد بشینم تو حرم یه دل سیر گریه کنمبشینم با امام رضا راجب دردام حرف بزنمبشینم باهاش درد و دل کنمآقا مارو نمیطلبی؟🙂💔دیگه مارو نمیخوای؟🙃
@Rahill11012h@Hiam128@Leyli_128فقط این دونفر میدونن اون استیکر مار کیه🤡🗿🐟🐄🎂🦧🩺🍔🍕🐍📱
@Rahill11012h🐟🐄🎂🦧🩺🍔🍕🐍📱🎀✨چالش جدید✨🎀••با ایموجی موارد زیر رو از نظر خودت توصیف کن🙂🤍••خودم:رفیقم:روز مورد علاقم:خواهر/برادر:رشته تحصیلیم:غذای مورد علاقم:…Show more
@Rahill11019h- روضه؟!همینبـسکه؛ما دهشب، واسهچیزیگریهمیکنیمکهبرایارباب.. تو یـه صـبحتاظـهر اتفاقافـتاد:)💔
@Rahill11019hهیئت تمام شد ، و همه رفتند و تو هنوز ؛بالای ِ تل نشستهای و خون گریه میکنی .امانازدلزینب . . .
برای رفیق نابینامون دعا میکنید👩🦯🗿سلام بچه ها هیام هستم @Hiam128 گوشی لیلی دستمه متاسفانه به علت نابینایی تصادف کردبراش دعا کنین یاعلی👩🦯😔
اگر دارالشفا ذکر حسینبنِعلی باشد ،یقین دارم تویی داروی این دارالشفا زینب .
همیشه آدم ازکسایی ضربه میخوره که انتظارشو نداره آدمایی که یه روزباهاشون میگفتی میخندیدی الان شدن باعث وبانی در وگریه هات همیشه قرارنیست آدم از عشقش ضربه بخورهگاهی وقتاروح آدماروکسایی زخمی میکنن که بهشون اعتمادکردیماینوبدونیدآشناها ازهمه بی رحم ترنفقط به وقتش روی واقعی اونارومیشناسید#دلنوشتهاگرقرار باشه یه چیزی رو خیلی خوب یاد گرفته باشماینه که اعتمادنکنمپشت اعتماد کردن چیزی جز اشک و درد نیستاعتماد نتیجه ای جز زخم خوردن ندارهنتیجه ای جز حسرت ندارهنتیجه ای جز گریه های بی صدا ندارهنتیجه ای جز پیر شدن روح ندارهنتیجه ای جز گوشه گیری ندارهخلاصه اینکه"اعتماد نکنید"…Show more
اگرقرار باشه یه چیزی رو خیلی خوب یاد گرفته باشماینه که اعتمادنکنمپشت اعتماد کردن چیزی جز اشک و درد نیستاعتماد نتیجه ای جز زخم خوردن ندارهنتیجه ای جز حسرت ندارهنتیجه ای جز گریه های بی صدا ندارهنتیجه ای جز پیر شدن روح ندارهنتیجه ای جز گوشه گیری ندارهخلاصه اینکه"اعتماد نکنید"…Show more
دوستان مدتیه حال روحیم خوب نیست🙃💔میشه نفری سه تا الهی به رقیه بگید 🙂#بازنشر
معرکه به پایان رسید علیاکبر رفت شمع قاسم خاموش شد دستان ابوالفضل بریده شد علی اصغر شیرخوار به شهادت رسید شمر بر سینهی حسین نشست نفسها خاموش شدند خیمهها به آتش کشیده شدندصدای یتیمان بلند شدو داستان زینب آغاز شد 💔…Show more
این همه آدم رفتند و نیامدهاند و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند: نیامد نیامد …🙃ای اهل حرم میر و علمدار نیامد🙂💔
روز عاشورا هم تموم شد .آقای من !الان شما رو به قتل رسوندن . و الانه که باید گفت : ای مردم ! اینک شما و وحشت دنیای بی حسین ...!
پسـرِ فاطمـه شرمنـده اگـر میبینـی ؛کوچـه آمـاده شده تا برسـی ، دلهـا نـه .
بین تاریڪیِ دنیا نظـَری ڪرد به ما ، ما هدایت شدهی ِچهرهی ِماه ِقمریم