😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭رحم الله من یقرا فاتحة مع الصلوات
iriPinned post
عبور ۶۰ روزه از #تنگه_هرمز هرمز بدون عوارض، خطا بود...انجام عملیات #مینروبی، خطای بزرگتر...😒😒😒اگه جنگ دوباره ای سر بگیره، (که میگیره) با نظارت هوایی شدید آمریکا، چجوری میخوایم دوباره مینریزی کنیم؟ 🤔🤔ابزار قدرت رو از دست دادن، عین بی خردیه 😔😔
وزیر خارجه عمان، بر عبور بدون عوارض از تنگه هرمز تاکید کرده.😤😤اینجوری میخواستید به تعهدتون به رهبری، عمل کنید؟ 😒😒
گویا دهن لق شعام، بازم #دهنلقی کرده و لو داده که قراره صحن مجلس راه بیفته...اینه که #یوگی_و_دوستان، روغن ریخته رو نذر امامزاده کردن و گفتن که اگه صحن، این تاریخ باز نشه، فلان می کنیم و بیسار...که بعد از راه افتادن صحن، به نام خودشون فاکتور کنن و مارش پیروزی بزنن که من آنم که رستم بود پهلوان...
دکتر مرندی: ایران قصد خرید کالاهای کشاورزی آمریکایی را ندارد و دیروز هیچ بحثی در مورد آمدن بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به ایران صورت نگرفت.
یه حسی بهم میگه اگه جبهه غربی_عربی، یه جنگ دیگه علیه ما راه بندازه...با دستور آقاجانمون، اون خوشکله رو میسازیم/رونمایی می کنیم.🥰🥰🥰
جامعه شده پر از صحنه های فِلَشینگ و اروتیک 🤦♂️🤦♂️زنی که تیشرتِ آستین کوتاهِ کراپِ یقه باز می پوشه تو خیابون، اگه زنده نیست، پس چیه؟ 😡😡
زنی که تیشرتِ آستین کوتاهِ کراپِ یقه باز می پوشه تو خیابون، اگه زنده نیست، پس چیه؟ 😡😡
#روایت_فتحمدیر عامل شرکت ملی نفت:از دوشنبه هفته گذشته، کشتیهایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کردهاند.
تنگیه تنگه هرمز، به روایت اچافای، شرکت تحقیقاتی و تحلیلی در زمینهٔ سرمایهگذاری در بخش نفت و گاز"از روز گذشته تاکنون تنها کشتیهایی که به ایران میروند از تنگهٔ هرمز عبور کردهاند."
#روایت_فتحتلویزیون المنار وابسته به حزب الله لبنان: با پافشاری هیئت ایرانی و منوط کردن سفر به سوئیس به توقف جنگ در لبنان، قریب به ٢٤ ساعت است که شاهد آتش بس و توقف جنایت اسرائیل در جنوب لبنان هستیم.
شبکه المنار لبنان اعلام کرد تیم مذاکرهکننده ایرانی محل مذاکرات را ترک کرده و به اقامتگاه خود بازگشته است و تا زمانی که آمریکاییها عذرخواهی نکنند برنخواهند گشت.👏👏👏
هیئت مذاکرهکننده ایرانی در اعتراض به تهدیدات ترامپ محل مذاکره را ترک کرد.💪💪💪
آقای رئیس جمهور....ما کاری نداریم که ۵۰ روز گذشته، نفت فروختی یا نفروختی( فروختیم اونم با قیمت خوب)...شما تعهد دادی، و ما هم منتظر انجام این تعهدات هستیم.یا علی بگو و به جای آیه یأس خوندن، اونم وقتی که تیم مذاکره در انجام مأموریت به سر میبره، در عمل به تعهداتتون کوشش کنید.
نبویان: حرف هایم براساس اخباری بوده (شنیده ها) که داشتم و گفتم، نه اینکه از روی متن اسناد سری خوانده باشم.😤😤
آقای رئیس جمهور...اگه قدمی برای نیروهای مسلح برداشتید، دستتون درد نکنه، ولی دیگه منت نزارید 🙏🙏