اگه دولت رئیسی بتونه قیمت دلار رو توی کانال ۴۵ و پایین تره به ثبات برسونه، قطعا رشد اقتصادی خوبی خواهیم داشت و ثبات قیمت ها رو نیز به دنبال داره و این یعنی رضایتمندی مردم از دولت انقلابی.

@rgh_12345611 June 2023اگه دولت رئیسی بتونه قیمت دلار رو توی کانال ۴۵ و پایین تره به ثبات برسونه، قطعا رشد اقتصادی خوبی خواهیم داشت و ثبات قیمت ها رو نیز به دنبال داره و این یعنی رضایتمندی مردم از دولت انقلابی.
@rgh_12345612 May 2023تصویر سمت راست: شهید محسن خزایی در اوج جنگ سوریه با داعش دلاورانه خبرنگاری می کند و به شهادت می رسد.تصویر سمت چپ: خبرنگار ایران اینترنشنال وقتی فقط صدای آژیر را میشنود در کسری از ثانیه فرار را بر قرار ترجیح میدهد:)بله فرق ما و شما دقیقا همینجاست...
@rgh_12345611 May 2023چرا در بحث مقابله با خانم های مکشفه، این همه فراجا و دستگاه قضایی کوتاه میان؟چرا پلیس امنیت اخلاقی، اقتدار لازم رو نداره؟چرا با دانه درشت ها برخورد نمیشه؟چرا مجازات ها بازدارنده نیست؟باید قانون حجاب و عفاف مورد بازبینی قرار بگیره.دولت، مجلس و قوه قضائیه، دقیقا کجایید؟
@rgh_1234569 May 2023سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری:پیشنویس لایحه عفاف و حجاب در ۹ ماده در معاونت حقوقی قوه قضائیه تهیه و پس از تصویب رئیس قوه به دولت ارسال شده است.نظرات کامل برای لایحه اخذ شده و امیدواریم معطلی زیادی برای تصویب آن نداشته باشیم و این لایحه مراحل تصویب خود را در دولت و مجلس طی کند و به قانون تبدیل شود
@rgh_1234568 May 2023🔺واکنش یک فعال رسانه به اتفاقی عجیب در یک سریال🔹در قسمت اخیر "سریال رهایم کن" ترانه ای از یک خواننده عضو مجاهدین خلق (منافقین) در بخشی از این سریال پخش میشود که نیازمند بررسی بیشتر مسئولین در چگونگی رخ دادن این اتفاق عجیب و پاسخ به مردم است.
@rgh_1234568 May 2023یه آقایی بود می گفت که دولت اقتصاد رو حل کنه، من هم روسری میذارم سرم!یعنی اینکه با حل مشکلات اقتصادی، خیلی از معضلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هم حل میشه.واقعا برنامه خاصی از دولت نمی بینیم!توی رسانه ها فقط میگن که به دنبال مهار تورم و رشد تولید هستند ولی هیچ مسئولی، برنامه خاصی ارائه نمیده!
@rgh_1234566 May 2023بسیاری از بانک ها فقط خلق پول می کنند که تورم زا هست.ضمنا کمتر کشوری پیدا میشه که به اندازه ما بانک به خصوص بانک خصوص داشته باشه.شبکه بانکی باید در خدمت تولید باشه که متاسفانه کمتر در خدمت تولیده.اکثر بانک های خصوصی، با رانت به وحود اومدند و خیلی هاشون وابسته به آقازاده ها و افراد ذی نفود هست.
@rgh_1234565 May 2023واقعا مقام معظم رهبری به نکته کلیدی بسیار مهمی اشاره فرمودند.چرا توی بعضی از شرکت ها به خصوص شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت و هلدینگ های گازی خصوصی، کارگران ساده آنها هم حقوق های بالا دارند چه برسه به مدیرانشون که حقوق های مجومی دارند، ولی در بسیار از ادارات دولتی حقوق ها بسیار پایینه؟!
@rgh_1234565 May 2023در دولت چه خبره!؟🔴 اسامی اعضای ستاد روحانی که در وزارت کار و شستا پست گرفتهاند/ شبکه تخریب دولت را بیشتر بشناسید🔹 این تصویر، فهرست بخش کوچکی از فعالین ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۹۶ است که بدون کمترین سابقه مرتبط به عضویت هیات مدیره ها و مدیریتهای ارشد شستا و صندوق بازنشستگی درآمدند.
@rgh_1234564 May 2023نمیدونم چرا هنوز خبری از ۱۵ مسئول خوزستانی که معاون اجرایی رئیس جمهور گفتند به زودی عوض میشن، خبری نشده!🤔نمیدونم!شاید توی این چند روز، شیوه مدیریتی شون متحول شده و نه تنها ابقا شدند، بلکه احتمالا ارتقا هم پیدا کنند😏
@rgh_1234564 May 2023حالا همین شهید برزگوار، شهید الداغی رو اگه میگفتن بسیجیه، سلبیرتی ها، عذرخواهی می کنم، فحشش هم می دادند!این یعنی که سلبریتی ها برای اظهار نظر در مورد اتفاقات کشور، اصلا شاخص و معیار تعریف شده ای ندارند و تنها معیار ثابتشون، ضدیت با جمهوری اسلامیه!چقدر این بسیجی ها، مظلومند.#شهید_غیرت
@rgh_1234563 May 2023چرا دستگاه های نظارتی، شفاف به مردم گزارش نمیدن؟مگه مردم ولی نعمت ما نیستند؟در نظام اسلامی، مگه مسئولین، خدمتگزار مردم نیستند؟پس چرا مردم را محرم خود نمیدونن؟مردم از نظام اسلامی انتظار دارند و حق دارند که خدمتگزار واقعی یا خائن به ملت و اسلام را بشناسند!#شهید_غیرت
@rgh_1234563 May 2023مگه ما نمی گیم فلان دولت خیانت کرد؟ مگه نمی گیم بیت المال رو حیف و میل کردند؟ پس اولا دستگاه های نظارتی در زمان آن دولت چکار می کردند و بعد از تمام شدن دوره دولت مذکور، چکار کردند؟چرا از دستگاه های نظارتی مطالبه نمیشه؟پس مشکل اصلی ما، دستگاه های نظارتی هستند.#شهید_غیرت
@rgh_1234563 May 2023سیستم اداری دولتی ما مشکلات زیادی داره.متاسفانه بعضی از مدیران و کارمندان سلامت کاری لازم رو ندارند.چرا دستگاه های نظارتی ما درست عمل نمی کنند؟ترک فعل های زیادی صورت می گیرد. چرا کسی بازخواست نمی کنه؟!برخورد با مفسدین و رانت خواران و حتی برخورد با دستگاه های نظارتی منفعل، قطعا امید آفرین است.
@rgh_1234563 May 2023به نظرتون کیا بیشتر از همه به دولت رئیسی حمله می کنند؟اصلاح طلبان یا اعتدال گرایان؟هیچ کدام!متاسفانه هم مجلس و هم صدا و سیما که میگن ما انقلابی هستیم، دارند دولت رئیسی رو می زنند؟!#شهید_غیرت
@rgh_1234563 May 2023نمیدونم چرا دولت آقای رئیسی نسبت به تغییرات در سطوح مختلف مدیران ، این همه تعلل به خرج میده؟!اگه اصلاح طلبان، دولت رو به دست داشتند، در کمتر از یک ماه به صورت اتوبوسی همه رو عوض می کردند.#شهید_غیرت
@rgh_1234562 May 2023🔹نیمه عریان در خیابان ها راه رفتن با دستمزد ساعتی سه دلار ، توسط کارمند یک شرکت آمریکایی!عجیب اما واقعی...#شهید_غیرت
@rgh_12345630 April 2023واقعا آرای ممتنع یا باطله در مجلس چه معنایی داره؟!مگه نمایندگان مجلس، قدرت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری را ندارند؟اگر نمیتونه خوب تصمیم بگیره، پس چه گلی میخواد به سر شهرش و کشور بزنه؟!
@rgh_12345630 April 2023ما به یک انقلاب دیگر درون جمهوری اسلامی نیاز داریم تا کشور را به مسیر درست آن برگردانیم.متاسفانه طی این ییش از ۴۴ سال با وجود حضور لیبرال ها در مناصب بالای دولت یا مجلس، حرکت انقلاب اسلامی کند شده یا حتی در بعضی حوزه ها مثل اقتصاد،فرهنگ و اجتماع، انحراف به وجود آمده.فقط با ولایت میشه به مسیر برگشت
@rgh_12345626 April 2023با تمام مشکلاتی که در حوزه اقتصاد داریم و مردم در حال حاضر از عملکرد مسئولین دولتی ناراضی هستند، ولی مطمئنا مردم شریف و انقلابی خوزستان، استقبال بی نظیری از آقای رئیسی خواهند داشت.امیدوارم دولت انقلابی قدردان این همه محبت خوزستانی های قهرمان و ولایی باشه!