Saba Esfahani

‌Saba Esfahani‌'s header picture
S

Saba Esfahani

@sabaesfahani
Joined February 2026
@sabaesfahani26 May 2026
اپلیکیشن ها رو نمی شه نصب کرد

@sabaesfahani14 May 2026
سحر روز دهم اسفند وقتی تو ویراستی خبر شهادت رهبر رو خوندم احساس کردم عمود خیمه ایران از جا در اومد.

@sabaesfahani14 May 2026
از دهه هشتاد که میگفتن آمریکا قراره به ایران حمله کنه همیشه فکر می کردم ایرانم مثل عراق چند روزه اشغال می شه.اما به لطف خدا الآن بعد دو ماه و چند روز از شروع جنگ، ترامپ به چین التماس می کنه که مشکلاتی که جنگ با ایران براش پیش آورده رو رفع و رجوع کنه.

@sabaesfahani14 May 2026
بازار قیصریه و حوالی مسجد جمعه اصفهان هم با ساختن میدون امام علی و مسدود کردن راه ماشین رو از بین رفته.برای حفظ تمیزی و جنبه تاریخی، کافی بود بازار میوه اون قسمت رو تبدیل به بازار پارچه و ... کنن. اومدن این میدون رو ساختن و همه چی رو خراب کردن

@sabaesfahani14 May 2026
به خواهرم گفته بودم که فیزیک و شیمی دهم رو می خونم و به پسرش درس میدماما کتابا عجیب سخت شده. متنشون رو واقعا بدون کتاب کمک آموزشی نمی شه فهمید.کتابای کمک آموزشی دبیرستان هم همگی برای کنکور طراحی شدن، نه تفهیم درس.

@sabaesfahani8 May 2026
دلم میخواد دعا کنم رئیسمون بره تهران. اما بدیش اینه که جایگزین احتمالیش از خودش بدتره. بعیدم هست که دعای انتقال هر دوشون مستجاب بشه.

@sabaesfahani8 May 2026
یوقتایی هم آدم حواسش نیست و حرفی می زنه که باعث رنج عمیق یه نفر دیگه می شه.مثلا دو هفته پیش من حین صحبت تلفنی به دوستم از سرطان گرفتن نتانیاهو ابراز خرسندی کردم و آرزو کردم که همین بیماری کارش رو بسازه.بعد یادم اومد که خود دوستم بخاطر سرطان دستش رو از دست داده و مادرش هم بخاطر سرطان مرحوم شده.

@sabaesfahani8 May 2026
چندتا موشک از هر رنگی دوست داشتین بزنین تو پایگاه علی السالم و العریف، بگین دستمون خورد

@sabaesfahani8 May 2026
رمان کلیدر رو از مرداد پارسال شروع کرده بودم و دیشب تمومش کردم.(این بین ۲ ماه بخاطر یک کار پژوهشی، ۱ ماه چون حوصله نداشتم و ۲ ماه هم بخاطر جنگ بین خوندنش وقفه افتاده بود)حالا دچار افسردگی بعد از تموم شدن رمان و افسردگی ناشی از بلاتکلیف بودن وضعیت جنگ شدم.

@sabaesfahani30 April 2026
تلاش شبکه‌ها و خبرنگاران فارسی زبان برای اینکه کلمه "سس" رو تو خبرهای مربوطه به کار نبرن و حتما عنوان "سوءقصد" رو ذکر کنن جای تضحیک و تمسخر داشت
S
Saba Esfahani

@sabaesfahani  •  30 April 2026

مواد رادیواکتیو داخل مایع قرمز رنگ حاوی گوجه فرنگی هنوز روی شاهزاده اثر نکرده؟

@sabaesfahani30 April 2026
مواد رادیواکتیو داخل مایع قرمز رنگ حاوی گوجه فرنگی هنوز روی شاهزاده اثر نکرده؟

@sabaesfahani24 April 2026
چرا اسم رضا پهلوی رو گذاشتن سس خرسی؟

@sabaesfahani18 April 2026
صبح دیدم چندتا از همکارا گرد وایسادن. حدس زدم دارن تحلیل سیاسی-جنگی می‌کنن و بخاطر جلوگیری از افساد سلول‌های مغزی راهم رو کج کردم.چند ساعت بعد هم چهارتا از همکارا اومدن اتاق‌امون و از وجود یه پرچم کوچولو توی اتاقمون خوششون نیومد.

@sabaesfahani17 April 2026
برای آمریکا خروجی از منطقه مثل خروجش از افغانستان رو آرزومندم.همه تروریستاش با هواپیما مثل موش فرار کنن.اینم نمی شه مگر اینکه ملتهای عرب منطقه هوشیار بشن، که الآن نشانی از هوشیاری درشون دیده نمی شه.مردم عراق و افغانستان که مزه حضور آمریکایی‌ها رو درک کردن میدونن که باید باهاشون چطور رفتار کرد.

@sabaesfahani17 April 2026
دلاور مردانی از بین مردم بودن که در نیروهای مسلح شهید و جانباز شدن و این مردم بودن که ضربات سهمگین دشمن رو تاب آوردن. خونه‌های مردم بود که روی سرشون خراب شد و کودکان این مردم بودن که به شهادت رسیدن.مردم حق دارن بدونن که چه قراردادی داره امضاء میشه.
یه مسلمون نیست، یه خورده به مردم بگه چه خبره و داره چی میشه؟!مراقب روایات یاس‌آور دشمن و شکل گیری دوقطبی‌ها هستید؟#جهاد_تبیین

@sabaesfahani16 April 2026
تو تجمع ایرانیا تو کانادا یا آمریکا داشتن از عموی عزیزشون ترامپ، عموی عزیزشون بی‌بی، نتانیاهو و عموی عزیزشون لیندسی گراهام تشکر می کردن.چرا از سایر عموهای عزیزشون مثل تد کروز و بن گویر و ... تشکر نمی کنن؟

@sabaesfahani16 April 2026
یکی بهش بگه اون موقعیت استراتژیک و جغرافیایی ایران نبود که ایران رو حفظ کرد. اون تدبیر رهبر شهید و شهدایی مثل تهرانی مقدم و حاجی زاده و حاج قاسم سلیمانی و ‌... و ایثار و همت نیروهای سپاه و ارتش و پای کار بودن مردم توی خیابون بود که باعث حفظ ایران شد.
Profile picture of ‌zahra🎒‌
zahra🎒

@zahra_eb71  •  16 April 2026

عمله های بدیم بره شروع کردنآمریکا یه سکه سیاهم کف دستتون نمیندازه فقط همون یه ذره بازدارندگی کشور رو به فنا میدینیه عمر نه شرقی نه غربی گفتیم که حالا موادهسته ای رو به پیشنهاد غرب بدیم دست شرق

@sabaesfahani15 April 2026
تنگه هرمز جزو آب های سرزمینی ما است و عجیبه که چرا از سال ۸۸ و شروع تحریم‌های همه‌جانبه آمریکا، تنگه رو نبستیم.کاش همون موقع بسته بودیمش تا اون مردک اوباما، به غلط کردن افتاده بود

@sabaesfahani14 April 2026
غروب دیروز یکی از دوستان اطراف خونه اشون یه پهپاد در حال حرکت دید که به ۱۱۴ اطلاع داد.همین طور دارن تو کشور می تابن و اطلاعات جمع می کنن.

@sabaesfahani14 April 2026
دیروز یه آدمی که رتبه دوم ارشد حقوق کشور بوده و الآن مقام مهمی داره و یه خونه ۴ طبقه تو خیابون میر داره و همسرش هم پزشک متخصصه به دوستم اینا گفته فلان چیزا رو بخرین که گرون می شه.و واقعا این آدم و سایر مشابهینش چقدر فرومایه ان که تو این وضع مردم و کشور بدون اینکه نیاز داشته باشن تو چنین فکری ان.