آیا رواست مکتبِ خون را رها کنیم؟تنها به چشمِ چشمهی بخشش نگاه کنیم؟ارباب ما به مسلخِ خنجر نرفت و خونتا «کارخانهی گنهشویی» شود کنون!هیئت، کلاسِ درس و مجالس، مجالِ ذکرباید که بگذریم ز سطح و رسیم به فکروقتی که بهترینِ دو عالم فدا شدند…Show more
روضه عاشورا، مجلس ذکر است و نه کارخانه گناهشویی
سید سعید زهرایی
