چقد شبیه چایخانه حضرت فومنه
@Khanebarekat23 اردیبهشت 1405خوش بسعادتتون .چقدر این لحظه همه ارزوم شده یه قدم زدن تو صحن و سرای اقاجانم...بطلب بشم مسافر مشهد الرضا. منو همسرم آرزوی خادمی داشتیم و داریم .زندگی من هدیه امام رضاست به خانوادم ،تو سالهایی که ناامید از درمان شده بودیم .السلام علیک یا غریب القربا
@Naser9923 اردیبهشت 1405Replying toزرد رویی نبُوَد عیب مرانم از کویت جلوه بر قریه دهد خرمن کاهی گاهی با شنیدن چای بی اختیار یاد چای دبش و صفرهای رقم اختلاسی که هرگز نتونستم بشمارم چون سوادم قدنمیده می افتم اگر خود سهراب قیصر هم امروز زنده بودن جای سرودن شعر نو راه بابا طاهر عریان را در پیش میگرفتن سربه بیابون میزاشتن😂
@hossein668823 اردیبهشت 1405Replying toصلی الله علیک یا علی ابن موسی الرضا التماس دعازیارت قبول ان شاءالله
@Ayatollah_Ronald_Wilson_Reagan24 اردیبهشت 1405Replying toحاج خانوم اصلا منظور بنده خدا نیما یوشیج چیز دیگه بود😂
@mohandes_bazargan25 اردیبهشت 1405Replying to#طراحی_لباس ایرانی و نوین بلند و پوشیده و به روز #طرح_مارنو #ایران #حجاب #پوشش #لباس_زنانه #زن #بانوان #مانتو #دامن #روسری #کت_ودامن