چایت را بنوشنگران فردایت نباشاز گندمزار من و تومشتی کاه میماند برای بادهاجناب نیما یوشیج شعرت قشنگ است اما اینجا هرکسی این چایی را بخورد از کاهش هم بوی مهربانی مشام رهگذران را پر می کند. اگر شبیه من باشی که چایی را خوشمزه ترین نوشیدنی البته هم ردیف قهوه بدانی که خب حالت چون حال گل سرخ در حوالی باغ رضوان می شود . شاید اگر قیصر امین پور عزیز بود ، متضاد شعر ِ : گفتمش چونی ؟ گفت چون حال گل دردست چنگیز مغول ، را می سرود . اگر چای خونه حضرت پدر باشد و روی فرش بهشتی اش بنشینی و تا چشم کار می کند زیبایی ببینی ،آدم هایی می بینی که حالشان خوب است ، حرف های مثبت می زنند .انگار ادب حضور اقتضاء می کند همه مودب باشند. حتی کبوتران هم به هوای طبع گرم حرمت سالهاست آشیانه دارند قد عقل خودشان می فهمند کجا خانه بسازند .جانم برایتان بگوید اینجا چایی اش هم با قند وبی قند کامت را دلچسپ و دلپذیر وشیرین می کند .اینجا شاعر بیشتر احساس تغزل می کند .بله زهی خوشبختی که ما همه ایرانیان زکودکی خادم این تبار محترمیم .بفرمایید یک فنجان چای بهشتی #ایران_امام_رضا
21:32 - 23 اردیبهشت 1405



10 Replies

Profile picture of ‌مجد رحیمی | MajdRahimi‌
@Mohammadjavadrahimi123 اردیبهشت 1405
Replying to
چقد شبیه چایخانه حضرت فومنه

Profile picture of ‌مرکزنیکوکاری خانه برکت‌
@Khanebarekat23 اردیبهشت 1405
خوش بسعادتتون .چقدر این لحظه همه ارزوم شده یه قدم زدن تو صحن و سرای اقاجانم...بطلب بشم مسافر مشهد الرضا. منو همسرم آرزوی خادمی داشتیم و داریم .زندگی من هدیه امام رضاست به خانوادم ،تو سالهایی که ناامید از درمان شده بودیم .السلام علیک یا غریب القربا

Profile picture of ‌ناصر اسودی‌
@Naser9923 اردیبهشت 1405
Replying to
زرد رویی نبُوَد عیب مرانم از کویت جلوه بر قریه دهد خرمن کاهی گاهی با شنیدن چای بی اختیار یاد چای دبش و صفرهای رقم اختلاسی که هرگز نتونستم بشمارم چون سوادم قدنمیده می افتم اگر خود سهراب قیصر هم امروز زنده بودن جای سرودن شعر نو راه بابا طاهر عریان را در پیش میگرفتن سربه بیابون میزاشتن😂

Profile picture of ‌ᴍᴀᴢɪ 🫧ᴍᴇʜʀᴀᴅ‌
@Mz1365137023 اردیبهشت 1405
Replying to
این چه عکس گرفتنه خب😁

Profile picture of ‌امیرمسعود گل باشی‌
@DrAmirMasoudGolbashi23 اردیبهشت 1405
Replying to
احسنت خانم دکتر التماس دعا

Profile picture of ‌حسین محمدی‌
@hossein668823 اردیبهشت 1405
Replying to
صلی الله علیک یا علی ابن موسی الرضا التماس دعازیارت قبول ان شاءالله

Profile picture of ‌ꪖ𝘳𝓽𝓲ꪀ🖤🏴‌
@AR387223 اردیبهشت 1405
اگر آقای خسروپناه اجازه بده ماهم نگران فردایمان نیستیم اما افسوس با معدل کلا نابود کرد

Profile picture of ‌آیت الله ریگان‌
@Ayatollah_Ronald_Wilson_Reagan24 اردیبهشت 1405
Replying to
حاج خانوم اصلا منظور بنده خدا نیما یوشیج چیز دیگه بود😂

Profile picture of ‌جواد زین العابدینی‌
@user17161403703424 اردیبهشت 1405
Replying to
اللهم الرزقنا توفیق الزیاره 🙏