یزید، مهم نیست!باید تلقی مردم از خودشان عوض شود ولو یزید را هم بکشید .مردم، حکومت حسین را تحمل نمیکنند.#عینـصاد#خونخواهیـامامـشهید
661 KB
iriیزید، مهم نیست!باید تلقی مردم از خودشان عوض شود ولو یزید را هم بکشید .مردم، حکومت حسین را تحمل نمیکنند.#عینـصاد#خونخواهیـامامـشهید661 KB
@salm_bar_hosein15 June 2026تحویل سال سوختگان از محرم است🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴#خونخواهی_امام_شهید2 MB
@salm_bar_hosein11 June 2026•به کورچشمانِ سیاهدل بگو ما نوادگان نوریم. از دلِ تاریکی، میدرخشیم.آناشید#خونخواهی_امام_شهید#خیابانـباـما424 KB
@salm_bar_hosein5 June 2026۹۶شب هست که با همین قد خمیده میاد پرچم امانت می گیره ومی شینه روی صندلی در #خیابان_ایران به #خونخواهی_امام_شهید740 KB
@salm_bar_hosein2 June 2026هرشب پر شور تر در #خیابان_ایران حاضر می شویم و با هم از تو می سراییم#خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما2 MB
@salm_bar_hosein2 June 2026ما بدون زنان خوب مردان کوچکیممادرانه در #خیابان_ایران ایستاده ایم#خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما674 KB
@salm_bar_hosein29 May 2026ما در میدان از تو می سراییم ای #ایران #خونخواهی_امام_شهید #جنگ_رمضان912 KB
@salm_bar_hosein29 May 2026به آرزوش رسید آخر خامنهای آقا جان دعا کن برای ما#جنگـرمضان#خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما2 MB
@salm_bar_hosein27 May 2026ما هرشب در خیابان از تو می سراییم با لالایی وطن به خواب می رویم دوباره صبح طلوع می کند ،دوباره شب در خیابان....#خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما#جنگ_رمضان6 MB
@salm_bar_hosein26 May 2026مام وطن به گهواره ی مهر می سپارد میهن راچه قدر به ایران جانم حسودی ام شد تا تو را اینگونه دوست دارند چه جای خصم که التیام می دهد درد های خفته در قلبت را#خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما368 KB
@salm_bar_hosein25 May 2026مردم در خیابان هیچ ندارندجز شیشه های عطر وحدتی که خالصانه در کف گرفته اند #خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما383 KB
@salm_bar_hosein23 May 2026این شب ها کودکان مان با سلام برتو دنیای ظهور را رقم می زنند #خونخواهی_امام_شهید #خیابانـباـما15 MB
@salm_bar_hosein19 May 2026کاشتم میان قلبم عشق به میهن را ریشه دواند در تارو پود هستی ام. جوانه زدوبر لبانم به آهنگی برآمده از عشق جاری شد#جنگ_رمضان #خیابانـباـما2 MB
@salm_bar_hosein17 May 2026ما این شب ها در خیابان شاهد رویش های برآمده از برکت خون امام #شهیدمان هستیم #جنگ_رمضان2 MB
@salm_bar_hosein7 May 2026ما اومدیم شهید بشیم #کفـخیابان#اتحادـمقدس#ایران_قوی#جنگ_رمضان16 MB
@salm_bar_hosein7 May 2026زنده ام یا یادت همین برایم کافی است همین که به یادت روز های سخت را می گذرانم از سرم هم زیادی است من کجا و حضور تو #اباصالح #یاـمهدی#ایران_قوی #جنگ_رمضان2 MB