ما چیز محرمانه نداریم!اقای عراقچی!!
1 MB
@Amiirii13 June 2026Replying toمجری صداوسیما: «مذاکره به جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه ختم شد»عراقچی: «آنچه منجر به جنگ شد مقاومت بود نه مذاکره!!!!! آنها غنیسازی صفر میخواستند و ما مقاومت کردیم و جنگ شد.»این حجم از بلاهت و وقاحت رو از کجاتون میارید آقای عراقچی؟؟؟؟؟؟7 MB
@a3del13 June 2026Replying toقبل از گفتگوی خبری جناب سیدعباس، ابهامات و ایرادات زیاد بود، بعدش، بیشتر تر شد.
@anahid7313 June 2026آقای عراقچی قصاص خون رهبرمون چیشد...حداقل میذاشتین رهبر عزیزمون رو خاک میکردیم، بعد با قاتل رهبرمون میرفتینمذاکره...ما از شما و امثال شما ک عاشق میز مذاکره هستین پیش خدا شکایت داریم... خداروشکر ک اون دنیایی وجود داره ،اون دنیا میبینیمتون.و تک تکتون جوابگوی این امت مبعوث شده باید باشین...
@M_A34116713 June 2026Replying to♨️آقای عراقچی می گویند وقتی توافق حاصل شد جزئیات را به مردم گزارش می دهیم.✍️: جناب آقای عراقچی وقتی توافق حاصل شد دیگه دیره توضیح دادن به مردم. اون موقع دیگه اظهار نظر و نقد فایده ای نداره چون همه چی تموم شده. نقش مردم دقیقا چی میشه؟!
@Arsalanmohabati13 June 2026Replying toباز هم خیانت به رهبر شهیدو رهبر عزیز و مردم مبعوث شده،،خدا بهت رحم کنه
@aataa13 June 2026Replying toهشدار هشدارهشداراگر توافق ننگینی انجام شوداگر شروط رهبری لحاظ نشوداگر دنبال جلوگیری از افشای اسمشان به عنوان مزدور توسط ترامپ هستندبدانندهمه مسئولان دخیل در این ننگ، محاکمه خیابانی و به همان درختان خیابان آویزان خواهند شدامتحان کنید#من_نواب_صفوی_هستم
@mdwdf13 June 2026Replying toاگر ۶۰ روزه بعد تهدید به بمباران نفت و گاز و برق در استانه زمستان سرد کردند درحالیکه شما تنگه رو ۶ روز باز کردید و روزانه ۲۰تا ۳۰ میلیون به اندازه کل زمستان اونا نفت خارج شده باشه در این ۶۰ روز، چه کاری انجام میدهید بعد از ۶۰ روز اگر شما رو تهدید به زدن زیرساخت ها بکنند؟ توافق اینگونه یعنی احمقید،۶۰
@Varesin31313 June 2026Replying toآقای #عراقچی اگر دستم برسد و #توافق_ننگین ۱۴ بندی را امضا کرده باشید، خودتان و توافقتان را آتش 🔥 خواهم زد
@Sabzevary_m_sadat13 June 2026Replying toخجالت آور نه، شرمآورهکاش دخترت تو مدرسهی میناب بودای کاششششش
@user16829678557913 June 2026در برابر حرفهای دروغ و دوپهلواین را راست میگه «استوار در رسانه و دیپلماسی» یعنی اگر هزاران بار در رسانه و دیپلماسی شکست بخورندو به ملت ایران ضربه بزنندنه استعفا میدهند نه از دیپلماسی سراسر ضرر دست میکشندو خارج میشوند تا وقتی کسی پیدا شود آنها را بیرون کند
Replying to#سقوط در دیپلماسی آنهم با فریب دیگری توسط آمریکا را از این عزیز خواهیم دید...