کانالمون تو روبیکا ... لطفا عضو بشید ❤️👐#ایران#ایران_قوی#internetrubika.ir/mh118mha
iriPinned post
@seyedebrahim_31329 April 2026کانالمون تو روبیکا ... لطفا عضو بشید ❤️👐#ایران#ایران_قوی#internetrubika.ir/mh118mha
معاونت راهبردی دولت: تجمعات باید بعد از تشییع رهبر شهید جمع شود/ تجمع کنندگان مخالف مصلحت اندیشیها هستند و بهداشت روانی جامعه را برهم زدند!عجب مجلس بستس!هرکسی ام هرچی بگه تریبونش ممکنه قطع شهصدای مردم هم در خیابان میخواهید قطع کنید؟!تا امر رهبری در خیابان میمانیم!
نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛هیچکدوم هرگز نمیتونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادیسازی کنن!+ اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون+ اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن+ اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن
@seyedebrahim_3138 April 2026این آتش بس هم امتحان ولایت پذیری است هم امتحان بصیرت مردم،امروز ولی فقیه حکم به آتش بس داده اند آن هم با بررسی های دقیق و تخصصی و فنی.بنابراین وظیفه ما #ولایت_پذیری است، خدا چنین امتحانی می گیرد و چنین سوالی می کند، که اگر ظهور رخ دهد و امام عصر چنین فرمانی بدهد شما باز هم اینطور خشمگین می شوید؟
@seyedebrahim_3138 April 2026ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
@seyedebrahim_31322 March 2026الان توی اسراییل یه سندرومی اومده به اسم سندروم:«حام»اینطوریه که هر کس سه تا اسم حسن و امیرعلی و مجید رو بشنوه جیغ میکشه و فرار میکنه #جنگ #مرگ_بر_اسرائیل#اینترنت_بین_الملل
@seyedebrahim_31316 March 2026من موندم #رهبر مملکت میگه #جنگ ادامه داره ی نفر میاد میگه اتش بسخب امام امت رو ترور کردنحرف رهبر جدید امت رو زمین میندازندوستان اگر تخم برخورد با کودتاچی ندارید خودمون #نواب_صفوی وار گروه مبارزه تشکیل بدیم ؟بهتون برنخوره ی وقت
@seyedebrahim_3135 March 2026
@seyedebrahim_31324 February 2026
@seyedebrahim_31322 February 2026هعی .......... :)
@seyedebrahim_31322 February 2026یعنی این #براندازای احمق متوجه نیستن که ما تو خونهمون #یخچال داریم و خود غذا کنارمونه و نمیخوریم؟ بعد میان #عکس غذا توییت میکنن میگن #مسلمون بسوز:)))با خود غذایی که کنارمونه اذیت نمیشیم، با عکس اذیت بشیم؟خدا رو شکر دشمنان ما یکی از یکی احمق تر هستن.
@seyedebrahim_31317 February 2026
@seyedebrahim_31315 February 2026
@seyedebrahim_31314 February 2026زن زندگی ازادی فقط برا #مهسا_امینی؟برا #اپستین و اون جنایات چرا خفه خون گرفتین؟براتون صرف نداره؟ یا گوشتتون زیر ساطور هست؟#عااااازادی