6d
خبر| معیار؛ تثبیت پیروزی ملتدکتر سعید جلیلی در انتهای جلسه 145 حکمت سیاسی اسلام در قرآن پیرامون مسائل روز نکاتی را مطرح نمودند.در تحلیل ابعاد مختلف جهاد در راه خدا، سعید جلیلی تأکید کرد که جنگ و قتال تنها یکی از وجوه جهاد است و سایر اقدامات و حرکت‌ها باید این بُعد را تقویت کنند.وی با اشاره به …Show more
آقای جلیلی به عمل کار براید! اگر ۱۴۰۳/۴/۷ با آقای خلبان اعتلاف می‌کردید، الان:- هنیه زنده بود.- سیدحسن و سیدهاشم زنده بودند.- سوریه سقوط نکرده بود.- دو مرتبه به ناموسمان (خاک کشور) تجاوز نمی‌شد.- این همه داغ نمی‌دیدیم!- امام شهید نشده بودند.فقط اگر کمی شهوت قدرت‌تان را مهار می‌کردید!
08:51 - 17 June 2026

20 Reactions
661 Views


11 Replies

Profile picture of ‌یاسر نصیرپور‌
من به جلیلی رای دادم دور اول.اگر جلیلی به نفع قالیباف می رفت کنار. به فالی باف رای نمی دادم. سفید می دادم.بر طبل باطل نکوبید لطفا سه میلیونی های متوهم

اونوری هم میشه گفتاگه خلبان با جلیلی اعتلاف کرده بود هم همین اتفاق می افتاد به هر حال دو طرف از یک سو و مردم از سمت دیگه با لج بازی هاشون و بدون توجه به حرف رهبر باز هم مثل 30سال گذشته افتادن تو دام غربگراها و اونهارو #انتخاب کردن و حواث گذشته نعل به نعل داره اتفاق می افتهمتضرراصلی مردم هستند

Profile picture of ‌آرمان . 🇵🇸🇮🇷‌
حالا خوبه خلبان کلا دو میل رای داشت😂قاعدتاً کسی که طرفدار نداره(خلبان) باید بره کنار نه دکتر جلیلی که تمامی انقلابی ها طرفدارش هستن

Profile picture of ‌ریحانه امینی‌
الان خلبان رئیس مجلس و مجلس رو بسته نمی ذاره نمایندگان مردم بیان کار کنن به پیام رهبر در انتخابات مجلس هم گوش نمی کنه بعد خلبان متن تفاهم به مردم نشون میده بعد تو از خلبان انتظار رفتار انقلابی داری !!!!!!!!

دست پیشو گرفتی! انتخابات رو بزار کنار از عملکرد آقای قالیباف در این ٢ سال فاجعه بگو، عملکرد پزشکیان بیشتر متوجه قالیبافه چرا ک عملا دست دولت رو برای هر خیانتی باز گذاشت، مواضع آقای قالیباف رو از روی مواضع مشاورانش بیشتر میشه درک کرد،البته آقای اژه‌ای با ترک فعلش در راس خیانتکارانه.

از کی تا حالا چهارده ملیونی با سه ملیونی اعتلاف میکنههمه این اتفاقاطی که نام بردی ثمره وفاق لعنتی سه ملیونی با دولت رانت خواران واداده وبی کفایته

Profile picture of ‌امین فکرت‌
Replying to
آن کس که بداند و بداند که بدانداسب خرد از گنبد گردون بجهاندآن کس که بداند و نداند که بداندآگاه نمایید که بس خفته نماندآن کس که نداند و بداند که نداندلنگان خرک خویش به منزل برساندآن کس که نداند و نداند که ندانددر جهل مرکب ابدالدهر بماند

Profile picture of ‌خانم‌صاد‌
اعتلاف خوب بود اما چرا باید کسی که مقبولیت ۹ میلیونی داره برای کسی که مقبولیت ۳ میلیونی داره کنار بره! اگر هم اعتلافی میبود که آقای قالیباف باید کنار میرفتن.البته گذر زمان مشخص کردسیاست ایشون همان سیاست اصلاحطلبان در همه‌ی ساحات هست خوشحال باشیدقالیباف همه‌کاره است

Profile picture of ‌عبدالله‌
جناب مثلاً چکار میکردند ؟کی کنار میکشید ؟اگر شهوت قدرت می‌داشتند زمان شهید رییسی هم کنار نمی‌کشیدند

Profile picture of ‌پرستو سرباز مهدی (عج) 🩵🧪‌
ولی الان اگر دوباره انتخابات بشه حتما جناب جلیلی رای میاره چون تعداد انقلابی ها واقعا بیشتر شده 🩵

Profile picture of ‌حُـسـنـیـهـ‌
خدایی چرا باید کسی ک ۱۴ میلیون رای داشت ب نفع کسی ک ۳ میلیون رای داشت کنار می رفت ؟!بنظرت نباید برعکس میشد ؟!بعدشم الان انتخابات تموم شده چرا سعی داری تفرقه ایجاد کنی ؟؟