واقعا برام سوالهدخترایی که ادعا میکنن مهربون و رئوف و فرشته و عاشق حیوونای کیوت هستن؛پس چرا وقتی موقع نوشتن #مهریه میشه، اینقدر بیرحم میشن و میگن به اندازه سال تولددد؟!
8 June 2026واقعا برام سوالهدخترایی که ادعا میکنن مهربون و رئوف و فرشته و عاشق حیوونای کیوت هستن؛پس چرا وقتی موقع نوشتن #مهریه میشه، اینقدر بیرحم میشن و میگن به اندازه سال تولددد؟!
@user1725534359368 June 2026Replying toمن برای پسرم برم خواستگاری پنجاه تا هم قبول نمیکنم ۱۴تا بیشتر مهر نمیکنم
@user1725534359368 June 2026گرونیه،،، همون چهارده تا هم میدونید چقدر میشه ،،سکه زیاد نه تفاهم میاره نه ترس پس آدم باید زندگی زناشویی بلد باشه وقتی ازدواجمیکنی انگار دوباره متولد میشی باید هم مسیر زندگی جدید رو درست انتخاب کنی تا بتونید باهم از پس مشکلات بر بیایید وگرنه با چماق وترسوندن هیچ مشکلی حل نمیشه
@n_shin8 June 2026Replying to andاگر به پسرتون بگید که تمام حق های همسرش رواعم از حق طلاق /حق اشتغال/ حق تحصیل /حق خروج از کشور /حق حضانت فرزند رو بده ۱۴ تا سکه نرمال و منطقیهدر غیراین صورت کاملا ناعادلانست.
@shayan_ali8 June 2026Replying to andandبه نظر من دخترانی با این طرز تفکر باید خونه باباشون بمونند. اصلا چرا باید ازدواج کنند .
@n_shin8 June 2026Replying to andandهروقت چنین کسی با این تفکر خواست زن شما بشه نگیرهنوزم هستن مردایی که عزت و احترام زن رو حفظ میکنن
@Ghande_faravan9 June 2026Replying to and 3 othersکاری ب خوبی بدیش ندارم. ولی حق طلاق و حضانتو میتونی نپذیری مگه زورت کردن جناب؟