Replying to
Replying toShow this thread
@Imanazp3dReplying toاینکه به رهبری هم بگیم نظرتان این نیست پس نظرتان چیست و نظرتان را بگویید یجوریه.مبانی و معیارها همان مبانی و معیار های رهبر شهید هست علی القاعده.....کما اینکه از رهبری نظرشون رو قبلا گفتن.مقصود اینکه ما معرفتمون اینقدر باید نسبت به ولی جامعه زیاد بشه که نیاز نباشه ایشان مکرر تذکر بدن
@m19803dReplying toاز این به بعد ″علیالاصول″ با وفاقی و اصلاحطلب همون کاری رو میکنه که بِسمِاللّٰه با جِنّ ...😁
Replying toتمامِ همّ و غم مأمومین بسط یدِ نائب امام زمان (عج) و اجرا شدن منویات ِ اوست.چینیها در واکنش به حمله آمریکا به ایران به ضرب المثلی با این مضمون که "وقتی دشمنت اشتباهی میکند بگذار که به اشتباه خود ادامه دهد" اشاره کردند. جریان اصیل انقلابی اما عرصه را جناحی نمیبیند تا منتظر بماند رقیبِ سیاسی👇Show this thread
Replying toرهبر نظرشون رو گفتن:اگر فرض بر سکوت صحنه نبرد باشه برای مذاکره ده شرط مسئولان از ابتدااعلام آتش بس تا امضای تفاهمنامه هدف بر حرکت متضاد دارندخداوند احوال همه مارا اصلاح کند
Replying toرحمت خداوند بر شما که سخن درست را بازگو میکنید.
@M_shi3dReplying toصحبتتون متین، اما رهبری نظرتونو بگید یعنی چی؟ مشخصه نظرشون چیه وقتی نظرشون این نیست یعنی مخالف مذاکره ان و باید جنگید، قبلا هم مشخص بود نظر رهبری همینه منتهی یه عده سفسطه میبافتن الان که دیگه صراحتا اعلام کردم مخالفن دیگه ان قلت نیارید تورابخدا.
Replying toReplying toمیخواستم جوابی عرض کنم این کلیپ بنظرم بخش عمده جواب رو داشت.خدمتتون ارسال کردم:حجت الاسلام قنبریان پاسخ داد؛ چرا این پیام قبل امضای تفاهم نامه به اطلاع مردم نرسید؟! دو نحوه ابطال تفاهم نامه!29 MB
Replying toرهبری تصریح کردند کجا بایستیم! ناظر بر اجرای کامل توافق!نه جای دیگر! دو دستگی و چند دستگی ایجاد نکنید!
Replying toنظر رهبری نظارت بر اجرای کامل تفاهم نامه هست . مردم یک صدا بند لبنان رو فریاد بزنید
Replying toسلام مجلس قراره تا کی بسته باشه تا وقتی که خرشون از پل گذشت و به ریش ملت خندیدند لااقل حقوقتون رو حلال کنید و سر اون کار لعنتی تون برید سه ماه دیگه نوبت کدوم مدرسه هست که بچه هایش تاوان سکوت و انفعال شماها رو بدن
میخواهند نروند مذاکرهاتفاقا بروید تا برای بار هزارم بگید مذاکره ای هستید.فقط مرد باشید همزمان هم تنگه را ببندید و هم ضربه را بزنید.نرفتن و نزدن برای انها عالیه، وقت می خرند برای قطع دست راست ما(لبنان) نه شما و ذخیره نفت برای امریکا.حتما سیاسیون بهتر میدانند