1 June 2026
بیانیه سنتکام درباره حملات شنبه و یکشنبهخلاصه اش این است ایران حمله میکند و ما دفاع میکنیم. این قدرت رو به مردم منتقل کنید که ماحصل چندماه مقاومت شما مردم عزیز و قدرت نظام اسلامی این شد که امریکا که همه جا حمله میکند الان طبق اعلام رسمی خودشان به مدافع تبدیل شده است. یعنی کار به جایی رسیده ایران د…Show more
یا شیخ اما روایت طرف ایرانی این نیست و گفته شده آنها تعرض کردند و ما پاسخ دادیم چرا به بیانیه سنتکام استناد فرمودید؟ بیانیه سپاه هست، این نکته سنتکام یعنی طرف ایرانی مدام نقض آتش بس میکند و این مجوز را به آمریکا برای حمله مجدد می دهد. یا علی
16:50 - 1 June 2026

1 Reposts
161 Views