بِسْمِ اللهِ الْقَاصِمِ الْجَبَّارِینَدر امتداد فرمان صریح رهبر انقلاب، تکلیف روشن است.بیش از این نمی‌توان منتظر ماند تا از دولتمردان حرکتی دیده شود. امشب و شب‌های آینده، ما مردم در کنار امام جامعه برای حمایت از برادرانمان و مطالبه اجرای بند نخست تفاهم‌نامه با پرچم حزب‌الله لبنان به خیابان خواهیم آمد. این یک دعوت نیست؛ یک فریضه است.ما وارثان وفاداری هستیم، نه تکرارکنندگان ننگ کوفه. ایرانی، امام خود را تنها نمی‌گذارد.رهبری با این پیام خیلی شفاف خیلی از خودشان هزینه کردند به نوعی خودشان را خرج مردم و آرمانهای انقلاب کردند . بند بند توافق نامه را به همین صورت و با همین جدیت تا حصول نتیجه مطالبه خواهیم کرد .#لبیک_یا_خامنه_ای#لبنان#مطالبه
17:13 - 20 June 2026



7 Replies

Profile picture of ‌نازنین‌
Replying to
خیلی وقته با پرچم حزب الله میایم، چه دردی دوا شده؟

Replying to
سید جانخود این #توافق_مَسود_و_دونالد بند به بند هم که اجرا بشه، دوزار نمیرزه! باید به مسیر اصول برگشتسُر خوردن به سمت توافقی که #علی_الاصول ناجوره،‌ بازی تو زمین #هاشمیون ـه

Profile picture of ‌سعید ایرانی‌
Replying to
آقایان مسئول!با کدام وجدان، دکتر نادر توکلی که نهصد صفحه تخلف در کمیسیون اصل ۹۰ دارد، همسرش کشف حجاب کرده بود و نظام پزشکی با وجود رأی آوردن، او را نپذیرفت، مسئول سلامت عزاداران میلیونی وداع با قائد شهید کردید؟؟؟اصرار بر گماشتن متخلف با شما - امضا و نشر کارزار زیر با ما🔗 karzar.net/315085
3 MB
1 MB

Profile picture of ‌دیکته شب‌
Replying to
اگه آدم دق کنه از اینکه ارکان نظام میدونستند رهبری، مخالف #مذاکره و #توافق بودند و الان هم رضایت ندارند و دارن ادامه میدن؛ جا داره

Profile picture of ‌محمد حسین فرجی‌
Replying to
سیدبدبختانه نظامیان هم گول حرفهای قالیباف رو خوردند.الان فقط به قول رهبرشهید ورهبری عزیزمان مردم مبعوث شده بایدکاری انجام دهند.اماچه کاری غیرازمیدان تجمعات.

Profile picture of ‌دلسوز ایران‌
Replying to
#علی_الاصولحاج قاسم از اصول می گوید:« اما ولایت عملی مخصوص مسئولین است که می‌خواهند بار مهم کشور را بر دوش بگیرند، آن هم کشور اسلامی با این همه شهید.»