اگر به وفاقیا بگن بدون استفاده از کلمات " تندرو، سوپرانقلابی، متحجر، مامور موساد،تفرقه افکن، پایداری" حرف بزنید،تنها چیزی که برا گفتن براشون میمونه:
533 KB
اگر به وفاقیا بگن بدون استفاده از کلمات " تندرو، سوپرانقلابی، متحجر، مامور موساد،تفرقه افکن، پایداری" حرف بزنید،تنها چیزی که برا گفتن براشون میمونه:533 KB
لعنت خدا بر آن بیشرفانی که پا رو حکم امام گذاشتند و با یزید بیعت کردند.#منافق
نمایندگان انقلابی جلوی مجلس تحصن کنید تا دیکتاتور مجبور به بازگشایی مجلس شود جلوی فتنه مسئولین را بگیرید.@Sabeti @Rasaee @dr_hsamsami @Zohurian @Kouchakzadeh @ali_khezrian @Kamranghazanfari @Pejmanfar_ir @nabavian_mahmud @ahmadrastineh @Nakhaeirad @dr_ngh_ebrahimi @Rouhollahnejabat @QRavanbakhsh
@Taj_bandegi219 June 2026مگر نمیگویید توافق خوبیست؟ خب امام مجتبی خامنهای تمام افتخارش را به شما واگذار کرد.چرا اینقدر مضطرب شدهاید؟ مگر درحال انجام جرم هستید که برایش دنبال شریک میگردید؟هرمس
@Taj_bandegi219 June 2026تا قبل از آقای قالیباف هر کس اسم مذاکره رو آورد توسط مردم تو دهنی خوردراه مذاکره با قاتل نائب امام زمان رو ایشون باز کردبپذیرید و توبه کنید.آقای قالیباف رییس تیم مذاکرهکننده است. هر چقدر مسئولیت مذاکرات به عهده پزشکیان باشد، به عهده قالیباف هم هست.اجازه ندهید که قالیباف را پنهان کنند.
@Taj_bandegi218 June 2026خب دیگه تفاهم تحمیلیتونم امضا کردیدحالا مجلس رو باز کنید که رو هر صندلی ۶ کیلو تار عنکبوت نشسته!#نظر_دیگری_داشتم@Ghalibaf
@Taj_bandegi218 June 2026نه از پیروزی حرف زدن!نه از مجاهدت مذاکره کننده ها تشکر کردن!نه تبریک گفتن!حالا انتخاب با شماست؛ حرف سرداران و روحانیون براتون حجته یا سخن نائب امام زمان!#نمیپذیریمبنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
@Taj_bandegi218 June 2026مقاله ظریف منتشر میشه: انقلابیها داد هوار، مرگ بر سازشگر، میایم در خونهت، مرگ بر ظریف!همون طرح توسط قالیباف اجرا میشه: باید صبوری کرد، نتیجه رو که هنوز نمیدونید، زود قضاوت نکنید تندروها، ما که تا ابد که نمیتونستیم بجنگیم، توانمندی دفاعیمون کم شده بود، انتقام که فقط جنگ نیست، متوهم نباشید.
@Taj_bandegi217 June 2026برخی از اکانتها توییت زدنچون سردار قاآنی از تیم مذاکره کننده تشکر کرده حجت تمام شد!حرفِ سردار قاآنی برایتان حجت است اما سخنانِ رهبر شهیدمان حجت نبود؟!
@Taj_bandegi216 June 2026اگر همه سرداران و روحانیون و مراجع از توافق با کودک خواران اپستین حمایت کنند، فقط سخن امام برای ما حجته که فرمودند با یزید بیعت نمیکنم.
@Taj_bandegi215 June 2026اینکه باغی انقلاب ازتون تشکر میکنه باعث نمیشه به راهتون یکم شک کنید؟!البته اگه عقل داشتید که وفاقی نمیشدید. راحت باشید.
@Taj_bandegi215 June 2026مخالفم. قالیباف خیلی وقته که شبیه کسی نیستو قالیباف اولهقالیباف یه فصل جدید در تاریخ سیاسی انقلابه که البته در آینده نام نیکی ازش به جا نخواهد موند.کانال خط سوم
@Taj_bandegi215 June 2026حسین طاهری:ما با یزیدیان که توافق نمیکنیم!مداحان درباری حنجره اجاره ای!!!2 MB
@Taj_bandegi215 June 2026و چه تناقضی دردناک تر از اینکه در روز تولد یزید با او توافق کنیم و یک هفته دیگر برای امام حسین(ع) گریه کنیم؟💔
@Taj_bandegi215 June 2026در آستانه ماه محرم و بیعت با یزید!خداوندا چه امتحانی از ما گرفتی!سردار قالیباف خداقوت.
@Taj_bandegi213 June 2026
@Taj_bandegi213 June 2026تو بگو جلیلی و ثابتی قراره برن ژنو امضا بزنن این توافق رو ولی ما توافق ذلت بار #نمیپذیریمآسدمیم
@Taj_bandegi213 June 2026امشب شب قدر انقلابه اگه نتونیم دست رهبرمون رو پر کنیم نوشاندن جام زهر قطعیه باید تمام توانمون رو بذاریمحضور در میادین واجبه داشتن پلاکارد واجبترباید بزم پرچمها رو به رزم پلاکاردها تغییر بدیمروز قیامت قطعا از اینکه این شب رو کجا بودیم سوال میشه سیاست زده