🙃
Dar Zolfe To Avizam
Alireza Ghorbani @RozMusic.com
@thereihane27 April 2026باشه جمهوری اسلامی خودش بچههای میناب رو زده لطفاً براشون مثل هواپیمای اوکراینی گریه کن!
@thereihane25 April 2026خیلی خوبه هر وقت بین درستی یا نادرستی یک کار شک کردیم به این فکر کنیم اگه حضرت امیرالمومنین علیهالسلام بودند چه کار میکردند؟! ظاهراً نفس بازدارندهمون بهخوبی کار نمیکنه که نمیفهمیم یکسری کارها رو نباید انجام بدیم!
@thereihane21 April 2026مگه میشه تمام نانواییها و بیکریها رو ببندند بعد برن به یه عده نان قاچاقِ دولتی با رانت بدن! وضعیت اینترنت حتی از این هم احمقانهتر است!
@thereihane19 April 2026من از همسن و سالهای خودم پیرترم ...نماهنگ تموم زندگیمسید رضا نریمانی
@thereihane7 April 2026آدمها راجعبه چیزهایی که دارند حرف نمیزنند، چیزهایی که دارند رو بدون اینکه بخواهند به دیگران نشون میدن و راجعبه چیزهایی که ندارند در ذهنشون رویا میسازند!
@thereihane13 March 2026آخی.🥺یکی از دوستان پیام داد. اصلاً توقع نداشتم. واقعاً شوکه و خوشحال شدم. گوگولی.🥺خوشحالم که سالمی.
@thereihane9 March 2026لبیک یا خامنهای.✊🏼
@thereihane6 March 2026دلم میخواد حتی بهخاطر خبر حمله به سوله نگهداری اسبها در تبریز، بمیرم.🥀
@thereihane4 March 2026اعضای خبرگان رهبری چونان طفلی که تازه راه رفتن را آموخته باشد؛ نیست. بنابراین با اعتماد به آنها و صبر پیشه کردن در انتظار اعلام ولی فقیه بعد، بمانیم.
@thereihane1 March 2026اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا🥀💔
@thereihane25 June 2025بذار بگم با زبون سادههمین حسین حسین هم از سرم زیادهخدا اجازهاش رو به هر کسی نداده ...#عزیزم_حسین
@thereihane20 June 2025واقعاً اخبار و اتفاقات تکراری شده! حوصلهام سر رفت. بعدش چی میشه؟ صهیونیستها که تموم شدند چه اتفاقی میافته؟ کاش یکی اسپویل کنه.
@thereihane20 June 2025فکر کنم هومن سیدی اسم سریال وحشی رو از دیالوگهای قورباغه پیدا کرده! هم تو قورباغه، هم تو وحشی یه سکانس ضربه به سر و صورت داشت. داره از کارهاش خوشم میآد.
@thereihane19 June 2025با اینترنت ملی تو روبیکا وحشی رو که ندیده بودم، دیدم. الان دارم قورباغه رو تموم میکنم. لابهلاش فیلمهای سینمایی قدیمی رو میبینم. هر از گاهی کانالهای جدیدتون رو تو ایتا و بله میخونم. هیچکدوم مثل قبل نیست. ترجیح میدهم تجربه کاملاً جدیدی داشته باشم تا تکرار ناقصی از چیزهای خوبی که تجربه کردهام.