🔸️آیت الله #مصباح:🔺انتقادازمسئولین،تقویت نظام است تا ننگ افرادبه نظام سرایت نکند!🖼 اگراز راه امام منحرف نشده بودیم امروزایران قطعه ای ازبهشت بود!✍️:قابل توجه کسانی که وقتی ازیکی ازمسئولین یاجریانها یایکی ازروشهای حکمرانی انتقادمیکنیم،فورا انتقاد ماروحمل میکنندبرانتقاد ازاصل نظام وانقلاب❗️
5 MB

