انتقام از دشمن یا از مردم؟!این خط و مواضع بیشتر شبیه خط کسانی است که قصد دارند با بنبستنمایی، القای ناتوانی و نوشتن نتایج سیاستهای غلطشان به پای جنگ، نظام تصمیمگیری کشور را فراری از مقاومت و جنگ و مجبور به سازش کنند و از مردم هم بابت مقاومت و مقابله با سازش انتقام بگیرند و با افزایش فشارها و هر…Show more

