مگر لاریجانی و شمخانی نماینده رهبر نبودنمگر احمدیان نبود؟چطور فقط یک نماینده رهبری قدیس هست و بقیه نمایندگان رهبری میتونن فاسد باشن؟خودتون با اینهمه تناقض چطور کنار می آیین؟؟
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersمگر لاریجانی و شمخانی نماینده رهبر نبودنمگر احمدیان نبود؟چطور فقط یک نماینده رهبری قدیس هست و بقیه نمایندگان رهبری میتونن فاسد باشن؟خودتون با اینهمه تناقض چطور کنار می آیین؟؟
@mameri6023 May 2026Replying to and 25 othersچرا تا کسی از قالیباف انتقاد میکنه میشه طرفدار جلیلی! و پایدارچی!! و...یعنی امکان نداره طرفدار اصلاحات(غربگراها) و ...مخالف قالیباف باشن؟!!چرا از اون سمت خیالشون راحته؟!!!🤔🤔
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersاولااونااینجانیستن واگرباشن کمندوما اصلاحات دیگه مثل سابق دشمنی باقالیباف ندارن چون میدونن برای موفقیت دولتشان به آقای قالیباف نیازدارن وباید اون راطرف خودشون نگه دارنسوم جلیلی چیادر انتخابات خودشان راتنهاذیحقان شرکت در انتخابات میدونستین وحتی میگفتن کسی حق نداره ثبت نام کنه پس شدن دشمن قالیباف
@Hasantavakoli23 May 2026Replying to and 25 othersبه خدا اگه خودتم میدونستی چقدر با این جوابت زیبا زر و زور تزویر و وفاق و... را به تصویر کشیدی آخرین نفری که با اصلاحات وفاق کرد غریق استخر فرح بود ..کاش سردار عاقبت فرعون صفتان را بهتر میدید بازم به همون خدا همین مردم مبعوث کار را تمام میکنند و خیلی ها از گندم ری نمیخورند ..
@Alba7024 May 2026Replying to and 26 othersپروژه استخر فرح که کار شما بود یادته پلاکاردهای جماعت مفت خورتون علیه حسن روحانی ؟ وعده ی استخر فرح می داد ؟وفاق هدیه اصلاحات به جریان فالیباف بود چرا نمیفهمی ؟بازی برده را تقسیم کردند ! مبنای ما منافع ایران است بی وطن دوزاری! لذا بنا نداریم با ساختار نطام در حال جنک درگیر شویم ،فهمش سخته برات ؟
@user17749130482424 May 2026Replying to and 26 othersمنافع ایران ؟مرغ ۴۵۰ تومن پالس گرونی سوخت و نان و...(و نتیجتا شورش دوباره)محاصره دریایی تجهیز شدن هر روزه دشمن در مثلا اتش بسوضعیت داغون حجاب و لختی علنی در کلانشهر ها من اینجا منفعتی برای ایران نمی بینم میشه شما نشونم بدیفاملیت هم آشنا هست با اون بختیار های دوره شاه نسبتی که نداری؟!؟
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersبه خداست خدا مردم ایران با لگد های محکم دشمن بیدار می شوند وقتی که موشک ها و پهپاد ها نتوانستند بیدار کنند.
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersفقط کسی ک با لالایی رسانه دشمن بخوابه با لگد دشمن از خواب بیدار میشه؛))
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersشما دشمنید چه با دانایی یا چه با نادانیتونتحریف حرفای رهبر شهید راحت انجام می دهید و تفسیر میکنید به نفع خودتان.خوبه فیلمها هست.
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersی مورد تحریفمو بیار !!! تو ک بیبیسی منبعته قطعا من از نظرت دشمنم 🙃
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersما با فشار ب رهبر مذاکره رو تحمیل کردیم؟رهبر چقد تو ذهن مریض شما ضعیفه! چرا در حال تخریب رهبر هستی!!چی نصیبتون میشه؟ میتونید باهاش عقده هاتونو سر مسئولی ک قبولش نداری خالی کنی ؟راه کثیفی رو برا تخریب انتخاب کردین. در ضمن من تفسیر ب رای نکردم حرف صریح رهبره تو رهبر رو قبول نداری مشکل من نیست891 KB