منافع ایران ؟مرغ ۴۵۰ تومن پالس گرونی سوخت و نان و...(و نتیجتا شورش دوباره)محاصره دریایی تجهیز شدن هر روزه دشمن در مثلا اتش بسوضعیت داغون حجاب و لختی علنی در کلانشهر ها من اینجا منفعتی برای ایران نمی بینم میشه شما نشونم بدیفاملیت هم آشنا هست با اون بختیار های دوره شاه نسبتی که نداری؟!؟