فقط کسی ک با لالایی رسانه دشمن بخوابه با لگد دشمن از خواب بیدار میشه؛))
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersفقط کسی ک با لالایی رسانه دشمن بخوابه با لگد دشمن از خواب بیدار میشه؛))
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersشما دشمنید چه با دانایی یا چه با نادانیتونتحریف حرفای رهبر شهید راحت انجام می دهید و تفسیر میکنید به نفع خودتان.خوبه فیلمها هست.
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersی مورد تحریفمو بیار !!! تو ک بیبیسی منبعته قطعا من از نظرت دشمنم 🙃
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersاز حرفای رهبر دیدم چه تفسیری کردید.بارها رهبر شهید گفتند مذاکره نمیکنیم و در مورد برجام هم رضایت نداشتم .ولی شما ها با فشار و... دوباره به دنبال توافقی هستید که خیانت به ملت ایران و رهبر شهید و رهبر سوم است.حرفهای رهبر سوم اگر اجرا نشد تو میری تو خیابون بر علیه مسئولین یا میگی سکوت میکنم؟؟
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersما با فشار ب رهبر مذاکره رو تحمیل کردیم؟رهبر چقد تو ذهن مریض شما ضعیفه! چرا در حال تخریب رهبر هستی!!چی نصیبتون میشه؟ میتونید باهاش عقده هاتونو سر مسئولی ک قبولش نداری خالی کنی ؟راه کثیفی رو برا تخریب انتخاب کردین. در ضمن من تفسیر ب رای نکردم حرف صریح رهبره تو رهبر رو قبول نداری مشکل من نیست891 KB
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersکی میگه ضعیف هست رهبر احمقی یا خودتو زدی به حماقت؟؟رهبر بارها عرض کردند این انقلاب به دست مردم است ،بله جایی که مردم بگویند ما توافق می خواهیم رهبر ما هم اجازه می دهند هرچند مخالف باشند ،می پرسی چرا؟؟چون مردم باید تجربه کنند و آگاه شوند.خب حالا مردم عزیز ما آگاه شدند و مبعوث .ادامشو بگم...
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersصبر کن با فشار ب رهبر رفتن مذاکره یعنی چی ؟؟؟ باادب!یعنی رهبری مخالف بود مردم مبعوث شده هم مخالفن بعد شصت نفر سرخود رفتن مذاکره ؟؟؟ دیوونه خونه س مگه ؟؟؟ از کجا ویراست میزنید ؟؟ مهدکودکی ک نیستیم این حرفای خنده دار رو قبول کنیم !!
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersدر ضمن از نظر شما هر اتفاقی در این جامعه میوفته که به اقتصاد و مردم ضربه میزند مقصر اصلیش رهبر جامعه است و بعد می توانیم بگوییم مسئولین .😐😐
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersنخیر چنین حرفی نزدنچرا همه چیز را قاطی میکنی؟؟اینکه رهبری فرمودن سیاستهای خارجی نظام توسط وزارت خارجه و دولت تعیین نمیشه چون وظیفه اصلی رهبری نظارت بر اجرای سیاستهای کلی نظام هست که در مسیر درست انجام بگیرهیعنی نهادهای بالا دستی با تایید رهبری باید در این عرصه کار کنند
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersبله ، میشه شعام که باید مصوباتش تایید رهبر را داشته باشه