بسمه تعالیعزیزم ...امریکا وتوله اش به کشور عزیز تجاوز کرده ...هر کس در این شرایط با هر دلیل وبهانه ،به چیزی غیر از جنگ وشکست قطعی دشمن فکر کند ، عقب مانده فکری است ......والسلام
قطعا همینطوره. مشکل اونجاست که بعضیا درک نمیکنن دیپلماسی هم میتونه در راستای موفقیت و پیشرفت در جنگ باشه و افکارشون تک بُعدی شده که مذاکره قطعا مساویه با سازش ذلیلانه!