⭕️به ما میگید تندرو؟ از همه تندروتر امام بود. از همه تندروتر امام خامنه‌ای است. ما پیرو همین تندروها هستیم.ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد اگر شماها مردش نیستید و قراره تسلیم بشید و معامله کنید، پس بتمرگید و حرف مفت هم نزنید.رونوشت و ارسال به وفاقیون که مارو تندرو میخانن.زیر بار ذلت نخواهیم رفت
2 MB
09:32 - 30 September 2024

3 Reactions
3954 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محبوبه زمانی‌
@Mahubeh30 September 2024
Replying to
به تندرو بودن اینجوری افتخار میکنم