⭕️به ما میگید تندرو؟ از همه تندروتر امام بود. از همه تندروتر امام خامنهای است. ما پیرو همین تندروها هستیم.ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد اگر شماها مردش نیستید و قراره تسلیم بشید و معامله کنید، پس بتمرگید و حرف مفت هم نزنید.رونوشت و ارسال به وفاقیون که مارو تندرو میخانن.زیر بار ذلت نخواهیم رفت
09:32 - 30 September 2024