حضرت آقا در سومین پیامشان فرمودند حمله آمریکا به مراکز هسته ای درخور پیگیری جزایی در دادگاه های بین المللی است . بعضی نادان ها از این فرموده برداشت می کنند که ایران باید بدنبال شکایت و دریافت خسارت باشد . اما منظور رهبری تنبیه متجاوزی است که برخلاف معاهده ها و قوانین بین المللی ، نظم جهانی را به خطر
