ماچقدرساده اییم که دلخوش به این نظام کردیم.زنگ زدم ۱۱۰کرمان،آقاظهرتاحالاتوصف گازوییلیم حالاکه گازوییل اومده نمیده بهمون میگه بامانیست.شرکت نفت آتیش گرفته هم میگه شکایتتون ثبت شده دوسه روزطول میکشه.براچی دلسردمیشندازنظام بخاطرهمین کارها

iri@user16821891516919 January 2025ماچقدرساده اییم که دلخوش به این نظام کردیم.زنگ زدم ۱۱۰کرمان،آقاظهرتاحالاتوصف گازوییلیم حالاکه گازوییل اومده نمیده بهمون میگه بامانیست.شرکت نفت آتیش گرفته هم میگه شکایتتون ثبت شده دوسه روزطول میکشه.براچی دلسردمیشندازنظام بخاطرهمین کارها
@user16821891516910 January 2025بابا:ولمون کنیداومدیم ۴روزسیستان یه آب وهواعوض کنیم تیرون سرده.هی جلسه، هی سخنرانی،هی مشکلات،همه ایناحل میشه،وفاق یادمون نره2 MB
@user16821891516926 July 2024فقط خاک برسرشون باپایانه حمل ونقل یزد یابرق میره یاآب میره.پس اگه مردمم صداشون دراومدبرااین وضعیت جاگله گی نباشه.خدایاشرمردماازمسئول بی لیاقت کم کن
@user16821891516927 May 2024این مجری چرت میگه.اون نماینده رابایداونجاشاطلاگرفت: که خیلی مردم شهرش بهش اعتمادداشتند که باهزینه کم نماینده شده
@user1682189151694 May 2024لعنت خدابرمسئول بی لیاقت .خصوصااون مسئولی که این دست اندازهاراتوجاده افتربه فیروزکوه کارگذاشته وتابلوهم نزاشته تمام کسایی که ترددمیکنندتواون جاده التماس دعادارندبراخودش وخانوادش
@user1682189151691 May 2024ای وای تازی های جمهوری اسلامی نیکارابه طرز،باگومباگومباترتیبشادادیند.بی ادباخیلی بدیند بدبدبد
@user16821891516913 April 2024دیدم آقای محمدرضاباهنرگفته ۹۰درصدداوطلبان مجلس فوت وفن مجلسابلدنیستند،شماببخش نمیدونستندشماتومجلس بدنیااومدیند.راستی شمابرجاما خوندی.
@user1682189151691 February 2024این مرکز مبادله پستی حاج قاسم سلیمانی توکرمانا اسمش عوض کنیدوبنام حسن روحانی کنیدمرسوله پستی هفتم برسه توپست دوازدهمه نرسیده به گیرنده خداوکیلی اسم این پستاعوض کنیدکه اگه خواستیم ناسزابگیم بتونیم بگیم
@user16821891516930 September 2023خدایاچرااین مسئولین شهرستانه دلیجانابه درک نمیفرستی این از جاده های شهرش که افتضاحه اونم ازاین باباکه بالاوپایین نظامایکی کرده که نتونسته براکارگرش نون جورکنه آخه تاکی
@user16821891516931 August 2023سلام یه جاخوندم ابرقدرت روسیه جلوآمریکاکم آورد آیاایران میتونه دوام بیاره،میخواستم بگم اگه جلواین غرب پرستا خاک توسرکم نیاره آمریکاوغرب هیچ...وزی نیستند
@user16821891516922 July 2023سلام یه خاک صبحگاهی میفرستیم برسرمسئول آزادراه زنجان به سرچم باآسفالت آزادراه
@user16821891516926 June 2023
@user16821891516918 June 2023این نظام هرچی میخوره ازفشل بودن رسانه میخوره وارونگی شبکه افقادیدم اونجاکه یاروشمالیه گفته بود گردنشونابشکن داشت تعریف میکرد لامصب فیلمشابزار هرچی فحش بودنثارشون کردم نوش جونشون بخدادادمیزدم ومیگفتم ( بوق) فیلمشابزارو...