سلام دوستان ترامپ شکس خورد ه با سیاست های خود سیاست مداران ایران را به بازی گرفته وهم مذاکره کنان رو به بازی.اما مسعولین ایران هیچ راهبردی در مقابل او ندارند

iri@user16876876142014 June 2026سلام دوستان ترامپ شکس خورد ه با سیاست های خود سیاست مداران ایران را به بازی گرفته وهم مذاکره کنان رو به بازی.اما مسعولین ایران هیچ راهبردی در مقابل او ندارند
@user16876876142010 June 2026ایران.چرا برای یک مرگ یا پیروزی کامل.. آمریکا هیچ موقع با ایران صلح یا توافق نمی کند .. حالا ببینیم تماشا کنیم
@user16876876142010 June 2026سلام دوستان همه مردم ایران انسان ها ی آگاه هستند به نظر من تراب آدم سیاستمداری و تاجر برچسته.همه مردم این از دولت مردان.سیاستمدارات حمایت میکنند سوال اینجا ست آمریکا می خواهد ایران را با سیاست فلج کند همه اقتصاددانان سیاستمدار.می دانند.از نقش ترامپ اگاه هستند چرا ایران اقدام نمی کنند
@user1687687614203 June 2026سلام به همگی به من رزمنده ها و سیاستمدار ما باید خیلی هواس خود را جم کنند که ترامپ مثل ی مار شکس یا زخم خورده است وادم بسیار جاهل.ضربه غافل کنند نزنداو دشمن نادان هست و دیوانه تکید می کنم
@user16876876142025 May 2026راها کردن تنگ هرمز خیانت به کشور ایران است .ملت ومردم ایران ومسعلولین بدانند پس گرفتن ان غیر ممکن است
@user16876876142025 May 2026سلام رها کردن تنگ هرمز اشتباه محض است و ابزار نابودی ایران منجر می شود ودشمن آمریکایی بسیار کثیف وحیلگر و شیطان بزرگ است و فعلاً شکست خورد وبه دنبال فرصت ها وتجدید قباخود بدترین ضربه زدن بدی است که غافل گیرانه ومنجر بدون جبران میشود ایران یا مسعولین این باید بدانند
@user16876876142019 May 2026بسمه تعالی... انتقاد اینجا با توجه به اینکه ترامپ آدم عاقل و بالغ نیست واز یک فرد دیوانه وار هست نظر بنده این هست هیچ موقع از مواز خود عقب نشینی نمی کند وبه دنبال فرصت هست ایران پیشتاز انه اقدام کند این چنگ باید یک طرف در میدان پیروزی داشته باشد از من گفتن بود بشینید و تماشا کنی
@user16876876142018 May 2026سلام به نظر من مسعولین کارمندان کشور در این ایام چند سال کارمندی این قدر بی مسئولیت بودن عادت کردن مردم وارباب روجور را مانند خود اربا ب ومردم رابرده خود می دانند بخصوص کارمندان بانک ها وتعمین اجتماعی ها یا بیمارستان ها و دهیاری ها .. دولت ومسعولین کشور ی تصمیم قاطعانه بگیرند
@user1687687614209 May 2026اشتباه راهبری ..در کشور ایران یک تعطیلات مدارس .. دو تعطیل مجلس شورای اسلامی و نماینده گان ..خون وجان نمایید ه گان.عزیز تر از مردم هست ویا خبر دارید چقدر ایجاد اختلال وعقب ماندگی در کشور ایجاد می شود
@user16876876142017 April 2026بسمه تعالی.اینجانب به هیچ جریان وگروهی وابسته نیستم ی اذا مرد ایرانی هستم.اما توییت آقای عراقچی را نمی.پسندم واضع نبود ..اما این رابه خودم درک کردم که اصلاح طلبان چوب حراج به مملکت جمهوری اسلامی ایران زده اند سیاست مداران دانشمندان روشن فکران سیاسی ها وبه خصوص رزمندگان ومردم ایران باید حواس شان جم
@user1687687614203 April 2026مردم ایران مواظب باشید ترامپ کثیف ان سگ زرد به فکر نابودی ایران و تجاوز گری ایرانی ها هستند از همه گروه ها حزب ها تقاضا دارم پشت ایران و رزمندگان اسلام خود باشید این چنگ یا ورد بیگانگان به کشور عزیزمان به نفع هیچ گروه سیاسی نیست ما اگر مشکل باهم داشته باشیم مثل یک خانواده در کشور هستیم
@user16876876142024 March 2026بسمه تعالی اینجانب محمد علی سعیدی رزمنده ،13ساله چنگ تحمیلی عراق و ایران با این که با با بعضی ازمسسعولین اختلاف نظر داشتم.. اما امروز ها در حساس جنگی خودم برای دفاع از میهن عزیزمان ایران اسلامی خودم را آماده هرگونه همکاری با رزمندگان به عنوان تک تیرانداز و ارپیچی زن در هر نقطه کشور علام آمادگی می ک
@user16876876142015 March 2026باعرض سلام آیا دولت مردان یا تعزیرات حکومتی خبر از بازار قند و شکر روغن وبرنج یا اقلام دیگر از شهرستان ها دارند شرکت دخانیات کشور کشور را نابود میکند سیگار ۴۰هزاریی به۱۵۰ هزار خرید فروش می شود مخصوصن شرکت کنت سیگار که در این موقعیت جنگی همراه مردم باشند که استرس و ناراحتی مردم روبه سیگار می آورند
@user16876876142012 March 2026من بیعت نکردم هنوز اما به عنوان یک رهبر مقتدر قبول دارم و اطاعت میکنم تا زمانی اگر رهبر دلیر و حمایت از مستضعفان بود و آباد انی کشور ایران با چشم گوشم بیعت میکنم
@user16876876142010 March 2026دوستان عزیز ان آمریکا یی که خودت ابر قدرت جهان می دانست ببینید چقدر ضعیف ونا توان شده کارش بجایی کشیده..که دختران ورزشکار ما را گروگان گرفته
@user16876876142026 January 2026ایران جان من است بند یک شهر ستانی هستم امکان ملاقات با رهبری ی آرزو ی من هست اما از همین جا به رهبری سلام دارم و نگران کشورم هستم می دانم در این ویراسدی آدم ها بزرگ هستند تمنا دارم بیدار شود غز خواب برای سلامتی کشور مان اگه امکان نش هست می خواهم رهبری را ملاقات کنم