ترامپ بازی جدید را شروع کرد
محمد رحیمی Replied
محمد رحیمی Replied
@Mosalmantv16 April 2025حرفهای حسن روحانی رو یادتونه؟اگه بازم از این حرفها شنیدید و بخشی از مردم جیغ و هورا کشیدن تعجب نکنید!مردمی که به جای کرسنت به کنسرت رأی داده بودن؛ جیغ بنفش کشیدن اما یک دهه رنگ رخسارشون بنفش شد و اقتصاد چنان فشاری بهشون آورد که تو تاریخ ماندگار شد4 MB
محمد رحیمی Replied
@Sabeti18 July 2024همانطور که از قبل وعده دادم، به جای آنکه در دفترم بنشینم تا مردم سراغ من بیایند، وظیفه خودم میدانم تا با حضور در تمام مناطقی که حوزه انتخابیه ام هستند پای حرف دل مردم بنشینم تا اگر توانستم مشکلی را حل کنم.لذا در اولین گام برای ملاقات مردمی، روز جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ به پردیس میروم.
@user16879744709518 July 2024Replying toسلام و عرض ادب و احترام و آرزوی قبولی عزاداریهاتون،جناب ثابتی عزیز، امکانش هست به آقای اژهای فشار بیارید برای محاکمه ظریف و روحانی و بقیهی اذنابشون، آخه یعنی چی آخه، مگه میشه این حجم از مماشات.؟؟!!این بهاییها و دوتابعیتی و خائنها چی میگن آخه،خیلی دوست دارم بدونم اژهایی داره چیکار میکنه؟؟؟ممنون
محمد رحیمی Replied
@Sabeti29 November 2023دیروز به یک هنرستان دیگر رفتم. بازهم تجربه ای که در این مدت به دست آوردم تقویت شد. «نسل زد» خطاب کردن این نسل، یک دروغ بزرگ است. به بیان دیگر؛ کسانی که دوست دارند این نسل، نسل بی هویت و بی آرمانی باشد، آرزوهای خودشان را در قالب توصیف و پیش بینی برای دهه هشتادی ها به کار می برند.
@user16879744709530 November 2023Replying toعجب کار خوب و جالبی، انشاالله موفق و سلامت باشید و خیلی بیشتر و قویتر بتونید به این کار بزرگ، ادامه بدید...یاعلی
محمد رحیمی Replied
@Sabeti16 August 2023جناب آقای قالیبافباسلامکاش همین پیگیری را انجام میدادید تا به جای عزل یک مدیر خوشنام و سالم که تنها جرمش باج ندادن به اصحاب قدرت بود، حسین سلاح ورزی عزل شود.شما که قدرت پیگیری تان خوب است، از این قدرت در جای بهتری استفاده کنید.باتشکر
@user16879744709517 August 2023Replying toسلام و عرض ادب جناب ثابتی اگر ممکنه بعضی از این نمایندگان که متاسفانه خیلی خودی و ولایی هم هستن، بیارید برنامهتون و ببینیم ایا اصلا دفاعی از این کاره زشت و عجیبشون دارن یا خودشونم ناگوار بودن این کار شونو قبول دارن.....، خلاصه تکلیفمونو برای انتخابات بدونیم.......!!!!!؟؟؟؟یاعلی