تصویر مربوط به اظهار نظر همتی در زمان شهید رئیسی است.جدول هم مربوط به عملکرد همتی در حال حاضر است.اگر اون وضعیت عذر خواهی نیاز داشت، این وضعیت چی نیاز داره جناب آقای همتی؟؟؟؟

تصویر مربوط به اظهار نظر همتی در زمان شهید رئیسی است.جدول هم مربوط به عملکرد همتی در حال حاضر است.اگر اون وضعیت عذر خواهی نیاز داشت، این وضعیت چی نیاز داره جناب آقای همتی؟؟؟؟
کمک مردیم آمریکا ذخایر نفتشو با قیمت ۱۲۰دلار فروخت، حالا با قیمت ۷۶ دلار و کمتر جایگزین میکنه!!!!!زمانی هم که داشت به بحران نزدیک میشد تفاهم!!!! کردیم که به مشکل نخوره!چه خدمتی کردیم!
خب، این واقعیت نداره؟ قبول، اما یکی بگع ذونکه واقعیت داره چیه و قرار بود نصفش قبل از آغاز مذاکرات پرداخت بشه، انجام شد؟ یا نه؟
کسی که جنگ را انتخاب کند ذلت را نمیپذیرد.اما کسی که ذلت را بپذیرد، هم وارد جنگ را خواهد شد، و هم ذلیل خواهد شد.
آقای قالیباف!وقتی شمارفتی پاکستان،فکر کردم به توصیه امام عزیزرفتی مذاکره، اماوقتی دیدم خلاف نظرامام رفتارکردی،دیدم فقط شمامیتونستی باقاتل امام شهیدمذاکره کنی،نه هیچ کس دیگه، کسی جرات اینکار را نداشت.با آب ناپاک وضوگرفتن وضو را باطل میکند هرچقدر هم در بجا آوردن جزئیات وضو دقت بخرج دهی!😥😥
@user17218471582019 June 2026ما باید از شرم و خجالت بمیریم که تو معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور کشور ما باشی با این همه نفهمی!!!!😰😥طرف سوم؟؟؟؟؟؟
@user17218471582019 June 2026کسانی که موافق تفاهم(البته یکجانبه چون هم آتش بس نقض شده هم خوک زرد از نقض آتش بس جدی حمایت کرده)بودند، الان دیگه نمیتوانند بگویند از نظر رهبری اطلاع نداشتیم یا نظر رهبری هم همین بوده، اینکه مصر بر موضع خودشان و ایستادن مقابل نظر رهبری هستند، بسیار جای تعجب هست.
@user17218471582014 June 2026بابا انصاف هم خوب چیزیه!!!!از اول سال تا آخر سال حقوق ما بازنشستگان، ۲۰ درصد اضافه شده، اونوقت یک هفته پیش نان حدود ۱۳۰درصد گران شد! الان هم منت میزارن که دولت برنامه ای برا افزایش ندارد؟؟؟؟؟بابا خیلی باحالیدشما!!!
@user17218471582011 June 2026اتفاقا خواسته مردم در خیابان هم اینه که آقاجان!!! چرا کاری نمیکنید که دشمن غیرت و حمیت ایرانی را به چشم خود ببیند؟ جای ناو آمریکا روی آب نیست، قعر آب اقیانوسه!
@user1721847158206 June 2026آقای قالیباف همچنان از شما انتظار می رود قرص و محکم سر این موضع خودتان بمانید و تا زمانیکه این دو شرط محقق نشده هم دشمن را بکوبید هم هیچ نوع مذاکره، مکاتبه، تبادل پیام و... صورت نگیرد. والسلام
@user1721847158206 June 2026آقای مهاجری!!!هرچند از نمایندگان بشدت گلایه مندیم! البته نه بخاطر تلاش برای تصویب طرح مدیریت تنگه، بلکه بخاطر تعطیلی صحن، و تعلل در تصویب طرح مذکور.اما بهتره جنابعالی تشریفتان را ببرید با صاحب اون سکویی که توش هستید(x) و چیزی دیگه ای بخورید.
@user1721847158204 June 2026"حصر آبادان باید شکسته شود، "این جمله را در زمان دفاع مقدس ۸ ساله حضرت امام رضوا ن الله تعالی علیه فرمودند.حالا که ایران در محاصره است، آیا توان شکستنش را نداریم؟؟؟؟قطعا داریم فقط به اراده سیاسی قوی نیاز داریم.
@user17218471582031 May 2026آمریکامیداندمسئولین دولتی ایران علاقه ای به درگیری مجددندارندولی خود آمریکا هم از ادامه این وضعیت ناراحت نیست، چون اولا داره با همین سیاست قیمت نفت را کنترل میکند، ثانیا فشار اقتصادی را به ایران بیشتر میکند.ثالثا حاشیه امن برای رژیم صهیونی ایجاد کرده تا بتواند ضربه بیشتری به حزب الله وارد کند.
@user17218471582031 May 2026از مسئولین سیاسی سوالی دارم!!!دشمن با ابزار مذاکره در حال نابودی متحد اصلی ما یعنی حزب الله است.،هرچند شماها به این موضوع اعتقادی ندارید! اما، آیا نمیشود بعنوان یک گزینه احتمالی هم که شده، به این موضوع نگاه کرد؟؟؟
@user17218471582026 May 2026
@user17218471582026 May 2026در جنگ، هر کسی سعی میکند نبرد را بهسمتی ببرد که در آن بعد برتری دارد و نقطه قوت اوست، حالا چرا ما در زمینی که دشمن تعریف میکند و نقطه قوت اوست بازی میکنیم؟ الله اعلم!!
@user17218471582026 May 2026خیلی فکر کردم دلیل اینکه حملات تروریستهای آمریکایی از مردم پنهان نگه داشته میشه(البته مردم میفهمند)، چی میتونه باشه، دیدم تنها دلیل اینه که آقایون بتونن اینترنت بین المللی را باز گشایی کنند، آخه در شرایط جنگی روشون نمیشه دروازه ها را بروی دشمن باز کنن لذا مجبورن وانمود کنن همه چی گل و بلبله!!!
@user17218471582025 May 2026خداروشکر بالاخره دولت برای کنترل تورم افسارگسیخته و رفع نگرانی مردم درباره معیشت!!! یه تصمیمی گرفت!!!!
@user17218471582024 May 2026مگه قرار نبود قبل از مذاکرات و با تحقق پیش شرط های پنجگانه این امر محقق بشه؟ تازه این امر که تازه بخشی از پیش شرط هاست؟؟؟؟ نه همه آنها!!!! آنهم با مذاکرات!! و کلی امتیاز دادن تازه معلوم نیست طرف مثل دفعات قبل دبه درنیاره!