پ
پروانه ج
@user17243462282
مگر فقط بمباران ضاحیه و بیروت نقض اتش بس هست یعنی پنجاه روز کشتن شیعیان لبنان و رهبران حزب الله اشغال جنوب و شهرهای صور و نبطیه و مرجعیون نقض اتش بس نیست ؟
21:10 - 1 June 2026
1
Reactions
37
Views
1
Replying to
@user17243462282