مگر فقط بمباران ضاحیه و بیروت نقض اتش بس هست یعنی پنجاه روز کشتن شیعیان لبنان و رهبران حزب الله اشغال جنوب و شهرهای صور و نبطیه و مرجعیون نقض اتش بس نیست ؟
21:10 - 1 June 2026

1 Reactions
37 Views