کرمان نه سوز و سرماست و بارندگی آنچنانی نه هواشناسی هشداری صادر کرده ولی فردا حتی شهرداری و بانک‌ها تعطیله🤔کم کم دارم به این نتیجه میرسم که دارن مردم را عادت میدن به تعطیلی شنبه ها شما چی؟
19:57 - 7 February 2025

1 Reactions
525 Views