م
مصی تا
@user172752969882
کرمان نه سوز و سرماست و بارندگی آنچنانی نه هواشناسی هشداری صادر کرده ولی فردا حتی شهرداری و بانکها تعطیله
🤔
کم کم دارم به این نتیجه میرسم که دارن مردم را عادت میدن به تعطیلی شنبه ها شما چی؟
19:57 - 7 February 2025
1
Reactions
525
Views
1
Replying to
@user172752969882