موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
16:14 - 21 June 2026



15 Replies

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان رساله در باب تکینه‌گاه ریا: صورت بندی توپولوژیک دروغ، بی‌سوادی و سرکوب پاکان در ... ...به بهانه ی یادداشت یک وزیربه قلم فتحعلی علوی سوقمتنی که بر صفحهٔ وزارت نفت نشسته، یک یادداشت نیست. یک جسم تاریک زبانی است که از

Show this thread


Profile picture of ‌یک ایرانی‌
Replying to
پزشک معتمد ما نیست

Profile picture of ‌Amir M‌
به شرطی که دکتر حداقل یک بار سابقه عمل موفق داشته باشه قربان نمیشع با عینک بد بینی به همچی نگاه کرد صحیح ولی وقتی الجزایر سعد اباد برجام و .... دیدیم فقط با مصرف شیشه من میتونم خوش بین باشم بقیه نمیدونم....

Replying to
اولین کاری هم که باید بستگان مریض انجام بدن اینه که یک مکانیک موتور سیکلت رو نیارن تا جراحی مغز انجام بده الان یک دکتر بدون دانش سیاسی (طبق گفته خودش)سیاستی شده و حرفشم از اول زده که ما سلاح را زمین میگذاریم اسراییل هم زمین بگذارد امریکا رو ندیده بود!نسخه: هر ۸ ساعت ۱ لیوان آب هویج😉😅

Profile picture of ‌Neg ro‌
فعلا که دو بار مریضمون زیر دست جراح موشک خورده و تیکه تیکه شده حالا عین... ببینیم بار سوم چی میشه دیگه

Profile picture of ‌فرشاد علیزاده‌
Replying to
شما از عقل‌تون هم استفاده میکنید؟؟؟

Profile picture of ‌‌IR🇮🇷‌
Replying to
که چی ؟الان باید چه کار کنیم ؟

Profile picture of ‌حسین رستگار مقدم‌
برید کنار سرکار خانم دکتر اشهدالله اومده

Profile picture of ‌طاها دوست‌محمدی‌
ما حجت داریم،بیانات و خطوط امام.والسلام.امیدوارم این صحبت ها برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نباشد.

Profile picture of ‌زائر اربعین‌
Replying to
بله درسته و از همون اول هم یه سر تیم پزشکی که به همه چیز آگاهی داره جراحی رو شروع میکنه و همه ازش پیروی میکنن درست مثل قضیه شعام که حرف رهبر بعداز دور اول گفتن مذاکره نکنید ولی آقایون به جز یک نفر(جلیلی) کار رو خراب کردن.واقع بینانه نگاه کنیم.

Profile picture of ‌ریحانه زارع‌
Replying to
اینا دارند عملا مریض رو میبرند تو کما

Profile picture of ‌زینب🌷‌
آخه بار قبل که مریضمون رو سپردیم به این پزشکای غیر متخصص زدن ناقصش کردن، نگرانیم این بار از اتاق عمل بیان بیرون بگن ما تمام تلاشمونو کردیم متاسفانه بیمار زنده نموند!

Profile picture of ‌محمد خرمی‌
Replying to
پزشکیان درسته پزشکه اما از اون پزشکانی هست که اگه عمل قلب باشه کبد رو خارج میکنه اونم نه سهوی بلکه عمدیعمل پوزشیان باید خوشایند شیطان باشدمثل کد دادن امروزش در خصوص شکنندگی اقتصاد ایران و کمک به نیروهای نظامی#نفوذ#برجام۲#نفاقیون

Profile picture of ‌سیروس‌
Replying to
اگه خود دکتر مرض لاالاج داشته باشه چی

Profile picture of ‌🇮🇷والا مهدی‌
Replying to
توغلط کردی که حتی جرأت نکردی عکس و اسمت رو بزاری ، بعد برای #ملت_مبعوث_شده نسخه می پیچی!😡