با توجه به خبر بازگشت بعضی از خوانندگان، دوست دارید کدام یک از آنها به کشورمان بازگردند؟پیامهای شما در رسانههای خبرفوری منتشر میشود

سیدمحمد میرکتولی Replied
@akhbarefori31 فروردین 1405با توجه به خبر بازگشت بعضی از خوانندگان، دوست دارید کدام یک از آنها به کشورمان بازگردند؟پیامهای شما در رسانههای خبرفوری منتشر میشود
@user17370545606431 فروردین 1405Replying toواقعا متاسفم.مملکتی ک خون هزاران شهیدرو ثمره داره،حالا باید شاهد یکسری دائم الخمر باشه.واقعا طرح این سوالم سرشکستگی داره چه برسه پاسخ دادنش.این مملکت امام حسینه.نه مملکت دجالگان.شرم کنید مسئولین بیکفایت.ازخدا بترسید.غیرت اسلامی تون کجا رفته؟!زن و دخترارو ک لخت کردید،مانده کاباره هم براشون بزنید😔
سیدمحمد میرکتولی Replied
@Mosalmantv16 اردیبهشت 1404
@user17370545606417 اردیبهشت 1404Replying toسیاست اگه در خدمت انسانیت و در راستای تقوا نباشه،پلشت ترین و مفلوکترین رفتارهارو درپی خواهد داشت وقطعا ارتباطی بادین نخواهد داشت.یکجا دین از سیاست جدا میشه!اونجا ک سیاستمدار برای رسیدن ب اهدافش وجدان رو سرکوب کنه و امر خداوند رو ندید بگیره.روز اول ک گفتن وفاق،انتخابات دور بعد ریاست جمهوری رو دیدم
@Azj3131 اردیبهشت 1404Replying toاولا به فروش نفت از طریق شبکه شرکتهای دور زننده تحریم ،کمک کرده.ثانیا کل پولی که باید پس میداده،به دلار ،پرداخت کرده.حالا دقیقا مشکل شما با ایشون چیه؟؟؟حرف دادگاه و قاضی و قانون را قبول ندارید؟؟؟ببخشید که دادگاه برخلاف میل شما رای داده و اعدامش نکرده!
@user1737054560641 اردیبهشت 1404Replying to andسربسته میگم ک بفهمی.اونکسی ک امیرالمومنین رو ضربت زد باید تو اصل نطفش شک کرد.اما بیشترازون باید ب اون قماشی شک داشت ک به دفاعش اومدن و خاستن تطهیرش کنن و گفتن ب حکم اجتهاد اینکارو کرد!میشه دقیقا بگی مشکل تو با کسانیکه با حرامزاده های خائن ب امام زمان و انقلاب مشکل دارن چیه؟!بگو ک لال نمیری!
@user1737054560641 اردیبهشت 1404اولا مثلث قهوه ای خورد ک دزدی کرد!بعدم کمترین وظیفهء یک جنایتکار جبران مافاته.فکر کردی این جنود ابلیس دست از حرامی گری میکشن؟!نخیر!از تمام نفوذشون استفاده میکنن ک اعدام نشن ک بیان بیرون و جبران دوچندان کنن.هم اونچه دادن رو پس بگیرن،هم انتقام پسداده هاشونو ازنظام بگیرن!خداوندمکارترین مکارگانه🤐
@Mosalmantv11 فروردین 1404ترامپ گفته: یمنی ها حملاتشان را به کشتیها متوقف کنند حملات ما نیز متوقف میشودپ.ن: یمن پدر آمریکا رو در آورده
@user17370545606412 فروردین 1404Replying toالحق ک هدایتگرترین پرچم در ماقبل ظهور پرچم یمنی هاست برازندهء این شیرمردان پیرو شیر خداست.دست حق یارتان باشه دلاوران و شیرهای ژیان حیدر کرار.پرچم اسلامرو سربلندکردید.خداوند ب عزتتون افزونی بده.باعث دلگرمی مولای حاضرو غریبمان هستید.دست مولاامیرالمومنین همراهتان.ب عشق پیروزی تان هرشب سورهء فتح میخونم
@user17370545606428 فروردین 1404Replying toحقیر نگفتم شیعهء ۱۲امامی.گفتم شیعهءمرتضی علی.زیدی ها هم یک فرقه از شیعیان هستن ک تا امام حسین رو با ما اثنی عشریها هم عقیده ان.پس شیعه هستن.اما دوازده امامی نیستن.پس علویان و اسماعیلی ها هم با احتساب شما شیعه نیستن
سیدمحمد میرکتولی Replied
@Mosalmantv27 فروردین 1404حرفهای حسن روحانی رو یادتونه؟اگه بازم از این حرفها شنیدید و بخشی از مردم جیغ و هورا کشیدن تعجب نکنید!مردمی که به جای کرسنت به کنسرت رأی داده بودن؛ جیغ بنفش کشیدن اما یک دهه رنگ رخسارشون بنفش شد و اقتصاد چنان فشاری بهشون آورد که تو تاریخ ماندگار شد4 MB
@user17370545606428 فروردین 1404Replying toدست پرورده های مکتب هاشمی پیرو ایدئولوژی منحوس مکارگان ظاهرالصلاح!تو کلیشه همیشه میگیم ملت ما ملتی فهیم و....اما در عمل یجاهایی خلافش ثابت شده و میشه!این یعنی هنوز آمادهء ظهور مولای حاضروغریبمون نیستیم.در زمان ظهور تو تشخیص اشتباه کنی،هیچ راه جبرانی نیست.پس بهتره آزمون و خطاهارو همین حالا بریم!
@Mosalmantv25 فروردین 1404۲ روزه برق قطع نمیشهناترازی برطرف شد یا اینم اثرات مذاکره با آمریکاست؟
@user17370545606426 فروردین 1404Replying toدیگه این خدازده ها دستشون واس عالم و آدم روشدست.اما باز تعجب میکنم از یک عده ک با چه شورو هیجانی ذوق مرگن از اینکه مذاکرات شکل گرفته.اولا اصلا اعمال مضحک مسئولین ظاهرالصلاح ک خلاف امر ولی امرماست ذوق نداره.درثانی چوننتیجش از همین حالا مشخصه،ب حال برخی مسئول بی هنرو بی برنامه باید گریست.افسوس🤥
@user17370545606426 فروردین 1404مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشهاما خوب این شامل مومنین میشه نه فشلهای واداده ای ک نفاقشون رو زیر ریش و کت و شلوارو یقه های بسته مخفی میکنن!واضح ک وقتی آقاامام زمان عج تشریف بیارن کدوم دسته هستن ک جلوش وای میستن.همینا ک الان حرف رهبر رو زمین انداختن اونموقع هم منافعشون رو در خطر میبینن و...😶
سیدمحمد میرکتولی Replied
@user17370545606412 فروردین 1404Replying toالحق ک هدایتگرترین پرچم در ماقبل ظهور پرچم یمنی هاست برازندهء این شیرمردان پیرو شیر خداست.دست حق یارتان باشه دلاوران و شیرهای ژیان حیدر کرار.پرچم اسلامرو سربلندکردید.خداوند ب عزتتون افزونی بده.باعث دلگرمی مولای حاضرو غریبمان هستید.دست مولاامیرالمومنین همراهتان.ب عشق پیروزی تان هرشب سورهء فتح میخونم
@user17370545606412 فروردین 1404اگه نفوذیهای صهیون و آنوسی ها و بهاییهای جاداده در بدنهء مقامات نباشن،آمریکا از بیرون هیچ غلطی نمیتونه بکنه.این امر امام خمینی ره هست.یمنی ها اینو ثابت کردن.ب شعار نمیشه مدعی شیعه خانه مرتضی علی بود.عمل ثابت میکنه.درود بر شرف سپاهیان ما ک عزتمندانه جور دیپلماتهای بیغیرت و نفوذیهای ملعون رو میکشن
سیدمحمد میرکتولی Replied
@Mosalmantv11 فروردین 1404دو ماه پیش گفتم برخی حامیان رسانهای قالیباف؛ به بهانه وفاق با پزشکیان دارن کمک میکنن به ناکارآمدی دولت و همزمان با تخریب جلیلی و از دور خارح کردنش؛ تلاش میکنن قالیباف رو نامزد اصلح انتخابات بعدی جا بزنن!تصویر رو ببینید؛ حامی بیحجاب قالیباف عالی اعتراف کرده!
@user17370545606411 فروردین 1404Replying toآقای وطن دوست؟ب نظر حقیر قالیباف داره خیلی مخملی رو ب سمت هدف حرکت میکنه.احساسم اینه ک خوب میدونه پزشکیان تا آخر موندگار نیسنگت.البته اگه با همین فرمانپیش بره.پس واس دور بعد از همین حالا خودش رو یک فرد معتدل نشان میده ک نهایت همکاری رو با دولت پزشکیان داشته.پس رای پزشکیان سرازیر میشه سمت قالیبا
@Mosalmantv18 اسفند 1403برای ولادت #امام_حسن سلام الله علیه چه پیشنهادی دارید؟خودم افطاری مفصل + هدیه به روزهداران به نیت #کریم_اهل_بیتشمام پیشنهادتون رو برام بنویسید🙏
@user17370545606418 اسفند 1403خوش ب سعادتت ک پول داری و در راه اهل بیت و محبینش هزینه میکنی.لعنت خدا بر کسانی ک سفره ملت رو عامدانه تنگ کردن و شدن دزد اعتقاداتشون!دارن شیعه خانهء امام زمان رو بدل ب ***** خانه میکنن!فقط بخاطراینکه تحت نفوذ یهودن.اینا با یهودیهای صهیون هیچ فرقی ندارن!اونام همینن!فقط ظاهرشون مسلمان.نفوذیهای ملعون
@user17370545606418 اسفند 1403ی چندوقتی نبودی آقای وطن دوست.واقعا جای برنامت تو کانالها خالی بود.اینو جدی میگم.اهل مبالغه و خودشیرینی نیستم.صدالبته هم ک دلیلی هم واس اینکار نمیبینم چون قرار نیست چیزی رو عوض کنه.ماکه قابل نیستیم.اما التماس دعای فرج و شهادت در گمنامی داریم.یک آمین بگید ان شاءالله آقاجانما عنایتی کنن 😒