آقای مطیعی به مردمی که زیر بمبارون هر شب توی خیابان بودند گفته از زیر کولر حرف میزنی!بزرگوار اولا ادب سخن را بیاموزید.ثانیا بیش از آنکه روی فلان مسئول سیاسی یا نظامی یا آن دختران مکشفه غیرت داشته باشید، روی امام امت و اوامرشان و مردم مکتبی فداکار که بار اصلی انقلاب روی دوش اینها بوده غیور باشید!



