در یکی از سکانسهای فیلم غریب، دیالوگ بسیار جالبی هست که شهید بروجردی خطاب به دوستش میگه:"من خرج امام میشم؛ نه امام خرج من!"آقایی که در #سایه نشستی؛ هنوز وقتش نشده خرج امام بشی؟

Ahmad Abbasi zadeh Replied
در یکی از سکانسهای فیلم غریب، دیالوگ بسیار جالبی هست که شهید بروجردی خطاب به دوستش میگه:"من خرج امام میشم؛ نه امام خرج من!"آقایی که در #سایه نشستی؛ هنوز وقتش نشده خرج امام بشی؟
Ahmad Abbasi zadeh Replied
برخی از مسئولین بیش از اندازه از استعفای رئیس جمهور میترسند؛ بالاتر از شهادت رهبری که نیست!
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@Sabeti1dثبت یک رکورد جدید با مربی ایرانی در جام جهانیفارغ از اینکه تیم ملی فوتبال ایران بتواند به عنوان تیم سوم گروه خود به مرحله بعد صعود بکند یا نه، برای اولین بار در هفت دوره حضور ایران در جام جهانی، ایران برای اولین بار در سه بازی گروهی خود از هیچ تیمی شکست نخورد.ضمن آنکه هر انسان منصفی تصدیق میکند …Show more
Replying toتفاهم نامه .....سر پنج سانت کفش نقض گل ایران به مصر قبول نشد و ایران سه امتیاز از دست داداما اینجا شب روز دارن نقض میکنن شهید میدیم زیر ساخت میزنن.نقض بحساب نمیاد..بخودتون بیایید
Ahmad Abbasi zadeh Replied
Replying toپزشکیان رو استیضاح کنیدپرشکیان رو استیضاح کنید پزشکیان رو استیضاح کنید باور کنید راه دیگه ای نیست . اینها تا کشور رو تقدیم آمریکا نکنن دست برنمیدارن. فقط اینجوری میشه جلوشون رو گرفت
Replying to andجلوی ضرر هر وقت بگیرین منفعت است
Ahmad Abbasi zadeh Replied
🇺🇸❌🇮🇷🇺🇸جی دی ونس: گشایش تنگه هرمز، پایان دادن به برنامه هسته ای ایران - این چیزها قبلاً انجام شده است.🔴اکنون سؤال این است که چقدر بیشتر می توانیم با هم انجام دهیم.🔴آیا میتوانیم روابط در خاورمیانه را برای همیشه تغییر دهیم یا به انجام کارها به روش قدیمی بازگردیم، که ترجیح ما نیست، اما مطم…Show more#حماقت_محض🔴🎥 مجید شاکری؛ مشاور قالیباف: در حالی که دشمن بندهای توافق را هنوز اجرا نکرده، چرا تیم مذاکره کننده ایرانی در این سطح برای مذاکره به ژنو رفتند؟#بازگشت_به_نظر_رهبری3 MB4 MB2 MB3 MB6 MB16 MB7 MB10 MB
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@MAKarami19 June 2026مردم عزیز پیشنهاد می کنم کتاب <مردی که امضا نکرد> را بخوانید.این کتاب در خصوص حافظ اسد رئیس جمهوری اسبق #سوریه است. برای صلح با #رژیمصهیونیستی به ژنو #رفت اما همانجا دشمن را دست از پا درازتر تر به جای اولش بدرقه کرد بدون امضایی که ننگ آن در تایخ برایش باقی بماند که با دشمن انبیاء و انسانیت و قبل ا…Show more
Replying toاون اون بوده ما هم ما هستیمما عاشق امضای کری ترامپ و بقیه هستیم البته ملت مبعوث شده جز ما نیستند اونا خیلی باشرف و وفادار هستند.
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@President14 June 2026🔹 محورهای سخنان رئیسجمهور در نشست با مدیران رسانههای کشور▪️ حفظ انسجام ملی، تقویت سرمایه اجتماعی و حرکت در چارچوب سیاستهای نظام▫️ بهبود معیشت مردم، مقابله با فساد و تحقق عدالت▪️ تقویت اقتدار ملی، توسعه دیپلماسی همسایگی و پیگیری مذاکرات در چارچوب منافع کشور▫️ افزایش تابآوری ملی، مدیریت ن…Show more
@user1741282153215 June 2026Replying toشما هم دو سال آمدی تو وفاق گیری کردیماشین حساب گوشیت باز کن حساب کن به ازای هر روزی که دولت بودی چندتا شهید دادیمبه ازای هر روزی بودی چقدر گرانسازی کردی..به ازای هر روزی بودی چقدر ارزش پول ملی پایین آوردی
Ahmad Abbasi zadeh Replied
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@user1709242373158 June 2026Replying toکلا از اوضاع کشور و شرایط جنگی و..پرتیفقط دنبال یه چی میگردی که گیر بدی..یکبار نشد به مردم دلگرمی و امید بدیوسط جنگ گیر دادی به سن روسای قوا؟؟؟!!!
@user1741282153210 June 2026Replying to andراست میگه وقتی ریس جمهور ۷۴ساله انتخاب میکنیهمش میگه نداریمنمیتونیمنمیشهوقتی جوان متخصص و بروز ۳۶ ساله در هوش مصنوعی را از ریاست برمیداریو آقای عارف ۷۶ ساله رو میزاری ریس همینه دیگه
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@President27 May 2026🎥 دکتر پزشکیان در نشست با اعضای اتاق بازرگانی تهران:▪️ «هدف اصلی جنگ، شما هستید و دشمن دنبال این است که شما را زمین بزند تا مملکت زمین بخورد.»▫️ «اگر شما شکست بخورید، مملکت شکست میخورد.»▪️ «ما وظیفه داریم شرایط را برای شما به گونهای فراهم کنیم که تابآوری شما ارتقا یابد.»▫️ «اگر مشکلی در زما…Show more14 MB
@user1741282153227 May 2026Replying toظاهرا که شما بیشتر نگران این هستین دشمن زمین نخوردوگرنه دستورات رهبری را اجرا میکردید
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@Sabeti26 May 2026متن کامل نامه مهم حجهالاسلام نبویان به قالیباف (رئیس مجلس) و ذوالقدر (دبیر شورای عالی امنیت ملی) که محتوای آن نشان میدهد متاسفانه تیم مذاکره کننده از برخی از خطوط قرمز رهبرانقلاب عبور کرده و ضروری است همه مردم، فعالان سیاسی، نمایندگان و... با مطالبه خطوط قرمز رهبرانقلاب مانع تکرار تجربههای تلخ قب…Show moreنامه نائب رئيس اول کمیسیون امنیت ملی به جناب آقای ذوالقدر (دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی) و جناب آقای قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا#متن_مذاکرات#مذاکره91 KBنامه به ذوالقدر و قالیباف
@user1741282153226 May 2026Replying to andاین مذاکرات هم مثل مذاکرات قبلی دست از پا درازتر برمیگردن کلی هم تعهد میدن هیچ نتیجه ای جز ترور تحریم جنگ گرانی ندارد
@Sabeti26 May 2026متن کامل نامه مهم حجهالاسلام نبویان به قالیباف (رئیس مجلس) و ذوالقدر (دبیر شورای عالی امنیت ملی) که محتوای آن نشان میدهد متاسفانه تیم مذاکره کننده از برخی از خطوط قرمز رهبرانقلاب عبور کرده و ضروری است همه مردم، فعالان سیاسی، نمایندگان و... با مطالبه خطوط قرمز رهبرانقلاب مانع تکرار تجربههای تلخ قب…Show moreنامه نائب رئيس اول کمیسیون امنیت ملی به جناب آقای ذوالقدر (دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی) و جناب آقای قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا#متن_مذاکرات#مذاکره91 KBنامه به ذوالقدر و قالیباف
@SaminehDaryaii26 May 2026Replying to andچقدر بدبختیم که امنیت مملکتمون رو گروگان گرفتند، مداحانشون رو در میدان انقلاب گذاشتند و خودشون هم رفتند تا معامله کنند و هیچکس هم جلوی این وضعیت نمیایستد.
@user1741282153226 May 2026Replying to andandاین مذاکرات هم مثل برجام صداش چند سال دیگه در میاد که این مسولان نباشن.مشخص نیست چه امتیازی میخوان بدن ....که آثارش با گرانسازی شروع کردن.
@Sabeti26 May 2026متن کامل نامه مهم حجهالاسلام نبویان به قالیباف (رئیس مجلس) و ذوالقدر (دبیر شورای عالی امنیت ملی) که محتوای آن نشان میدهد متاسفانه تیم مذاکره کننده از برخی از خطوط قرمز رهبرانقلاب عبور کرده و ضروری است همه مردم، فعالان سیاسی، نمایندگان و... با مطالبه خطوط قرمز رهبرانقلاب مانع تکرار تجربههای تلخ قب…Show moreنامه نائب رئيس اول کمیسیون امنیت ملی به جناب آقای ذوالقدر (دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی) و جناب آقای قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا#متن_مذاکرات#مذاکره91 KBنامه به ذوالقدر و قالیباف
@Sara385a26 May 2026Replying to andکسانی که در راس کارند هم از شما متخصصتر هستند و هم غیورتر پس لطفا به کار خود برسید و به پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی توجه و دقت کنید و دست از القای ناکارآمدی و ترساندن مردم بردارید!
@user1741282153226 May 2026Replying to andandما مردم که وحدت داریم ظاهرا مسولان از وحدت مردم ناراحت هستنادامه جنگ را با گرانسازی به مردم فشار آوردن .
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@m_r_hastam20 May 2026
@user1741282153223 May 2026Replying toپزشکیان که همش منفی استهنوز تو وفاق گیر کرده تمام همتش نا امید کردن مردم است
Replied@President18 May 2026دکتر پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:«گفتوگو به معنای تسلیم نیست. جمهوری اسلامی ایران با عزت، اقتدار و حفظ حقوق ملت وارد گفتوگو میشود و به هیچ عنوان از حقوق قانونی مردم و کشور عقبنشینی نمیکند. ما با منطق و با تمام توان، تا پای جان، در خدمت مردم و حافظ منافع و عزت ایران خواهیم بود.»
@user1741282153222 May 2026Replying to۱۴. سیاستهای اقتصاد مقاومتی را دوبار در دفتر مشق بنویسید. (۳ نمره مستمر)۱۵. بند ب سیاستهای کلی اصل ۴۴ را اجرا کن۱۶. انفال را برای تولید ثروت و توزیع عدالت به کار بگیر۱۷. با دشمن بجنگ و تهدید و پشیمانش کن۱۹. همانکاری که دشمن میکند! محکم باش۲۰. با بابالمندب و تنگه هرمز به دشمن فشار بیار
@user1741282153222 May 2026Replying toمذاکره نکنیم چه کنیم؟۸. به مردم و جوانان خودت اعتماد کن ۹. اموال نامشروع بانکها را مصادره کن۱۰. جلوی گرانسازها را بگیر۱۱. لیبرالها را از اطرافت دور بریز۱۲. دست روی زانو بزن و اینقدر آیه یاس نخوان۱۳. تولیدات کوچکمقیاس و مردمی را حمایت کن
@user1741282153222 May 2026Replying toمذاکره نکنیم چه کنیم؟۱. ۳۳۰ هزار هکتار زمین بده به مردم (برنامه هفتم)۲. حقوق نجومی و میلیاردی رو حذف کن۳. با احتکار و فساد مبارزه کن۴. جلوی سرمایهداران زالوصفت را بگیر۵. با ابربدهکاران بانکی برخورد کن۶. مالیاتستانی در زمان جنگ از ثروتمندان قدمت چندهزار ساله دارد!۷. جهادسازندگی را احیا کن
@user1741282153222 May 2026Replying toآقای دکتر شما که عاشق و کشته مرده گفتگو هستین اول با همونهایی که دور بر خودت جمع کردی گفتگو کن که گران سازی نکنن
Ahmad Abbasi zadeh Replied
@H_raji17 May 2026ابهام در مسئله #بنزین، آنهم در این شرایط حساس، بهترین خوراک برای موجسواری دشمن است. اما عجیبتر، وارونگی رفتارهاست: مدیرانی که باید سخن بگویند و به جامعه آرامش بدهند، سکوت پیشه کردهاند؛ و کسانی که باید سکوت کنند، با تزِ ضرورتِ #گرانسازی، روی آتش خشم جامعه بنزین میریزند! مسئولین به مردم ا…Show more