بله دقیقا، اینها حاصل مشاوره محکومین و متهمین سیاسی و اقتصادی و امنیتی وفرهنگی هست که اطراف ایشون را گرفتن
Replying toبله دقیقا، اینها حاصل مشاوره محکومین و متهمین سیاسی و اقتصادی و امنیتی وفرهنگی هست که اطراف ایشون را گرفتن
@zagros2dReplying to🚨این سخنان مزخرف و اراجیف توسط شخصی که متاسفانه بالاترین مقام اجرایی کشور رو دارد فقط پالس شکست و ضعف و تسلیم به دشمن منتقل میکند و عمدی هم هست تا رهبر رو در معرض ترور رسانهای و فیزیکی قرار دهد.این موجود شیاد و بی کفایت باید فوراً فوراً عزل و محاکمه شود!ببینید چندین باره داریم هشدار میدیم.
@MD20002dهدف اصلاح طلب خلع سلاح ایران ست رفسنجانی دولت روحانی را نابود کننده توان موشکی ایران خواند دولت پزشکیان هم دولت سوم روحانی ست و مخفی نمیکنند و خیلی رک و راست میگویند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است#پزشکیان #قالیباف #همتی #عراقچی #ظریف #روحانی #رفسنجانی #خاتمی #علی_الاصول #عاشورا #تاسوعا2 MB3 MB3 MB2 MB
Replying toاز سر تزویر و نفاق به سادگی روی آورده و از سر دروغ به بداهه گوییاین موجود نه ساده نه بدیهه گو بلکه حقه بااز و مزدوره
Replying toالان دیگه حمل برسادگی آقای پزشکیان نمیکنیم.خوب هم میدونه داره با قلب این مردم چه میکنه.این همه تندگویی با مردم روانیست تندی هاتون رو برای دشمن بگید.شما که گفتی هرکی میتونه بیاد جلو،آقای زاکانی گفت میتونم چرا بهش مسئولیت حل مشکلات مردم رو نمیدین؟
Replying toاون روز یه مجلس داشتیم در راس امور شجاع و انقلابی امروز چی چهار ماهه تعطیله نمایندگان غیر از چهل پنجاه نفر عین خیالشون نیست
Replying toرئیس جمهور مسئولیتی درباره باور غلط یا درست شما ندارد. میتوانید ناباور بمانید.ایشان مسئول اجرایی کشور است و قرار نیست هر سخن یا کلامش را با باور امثال شما تطبیق نماید.
Replying toبنی صدر ها در پیش داریم ...ملت مبعوث شده ایران باید مجددا بنی صدر ها و شاه سلطان حسین ها را از صدر به زیر بکشند و مشخص کنند که بی عرضه و بی لیاقت تر از آن میباشند که برای ملت مبعوث شده مدیریت بکنند .#استیضاح_پزشکیان#استیضاح_بنیصدر#دولت_علیل_منافق
Replying toهعععی چه روزگاری شده..گودرزی از روستای دهریز، رییس جمهور یک مملکت رو تهدید میکنهبمیری غلام،از بس که نمیفهمی!
Replying toاتفاقا باور کنید چون هیچگونه رعایت شان یک فرد عالی رتبه رفتار نمیکنه و حرف نمیزنه
Replying toما یه ضرب المثل ترکی داریم مفهومش اینه که طرف از زرنگی زیاد خودشو زده به سادگی...این یارو هم اینجوریقشنگ میدونه داره چی میگه و چیکار میکنهکمر به تسلیم و تجزیه کشور بستند...