این خودش یه هنره توافقی بنویسی که اسرائیل ازش ناراضیه، آمریکا ناراضیه، سلطنتطلب ناراضیه، حزباللهی ناراضیه و مردم کف خیابون ناراضیه، مردم کشور ناراضیه و فقط وفاقی راضیه؟

@user1767008282313 June 2026این خودش یه هنره توافقی بنویسی که اسرائیل ازش ناراضیه، آمریکا ناراضیه، سلطنتطلب ناراضیه، حزباللهی ناراضیه و مردم کف خیابون ناراضیه، مردم کشور ناراضیه و فقط وفاقی راضیه؟
@user1767008282313 June 2026ای کاش میشد ادامه گفتگو با آمریکا رو به عهده سید مجید بسپاریم تا داکتر عراقچی بره یه استراحتی بکنه
@user1767008282313 June 2026مستر عراقچی هروقت اون توافق نامه رو امضا کردید وو آب از سر گذشت بیاین این مردمی که ۱۰۰ شب حکومت شما رو حفظ کردن مطلع کنید؟؟خیلی بامرامین 😒😒
@user176700828233 June 2026ایران دیشب یه جوری موشک میزد انگار با خودش گفته بذارم برا کی؟ برا وارث؟