18 April 2026
امشب به مناسبت روز دختر با تنها خواهرزادم رها که ۱۷ سالشه رفتیم یه دوری زدیم و یه شامم خوردیم ولی هرچی گفتم کادو چی میخوای گفت همه چی جز آیفون 17 دارم😀 گفتم فعلا با آیفون 15 یه عکس بگیر بذارم مجازی خیلی وقته عکس نذاشتم. آمریکا رو فتح کردیم میریم از لس آنجلس 17 میخریم😁
.حاج سعید: من و حاج باقر یهویی ✌️🇮🇷😉.
23:37 - 18 April 2026

4 Reactions
343 Views