نمیدونم چرا باید منتظر باشیم باز بهمون حمله بشه بعد ما دفاع کنیم محاصره کردن کشور رو این فاز بچه ی خوب بودن دنیا رو نمیخوایم.بزن #جنگ_رمضان #محاصره

@user17722839391430 April 2026نمیدونم چرا باید منتظر باشیم باز بهمون حمله بشه بعد ما دفاع کنیم محاصره کردن کشور رو این فاز بچه ی خوب بودن دنیا رو نمیخوایم.بزن #جنگ_رمضان #محاصره
@user17722839391426 April 2026سهم منم بذارید غلیظ بمونهمنم رقیق دوست ندارم.
@user17722839391425 April 2026مثل اینکه واقعی بود فرستادن حجاج به عربستان خدا به خیر بگذرونه #حج#جنگ_رمضان
@user17722839391421 April 2026مثل اینکه قراره تعداد کمی حاجی بفرستیم مکه!انگار هر طور شده قراره گروگان بفرستن یا تایم بخرن برای آمریکا که خودش رو تجهیز کنهکی قراره پای این جاسوس های مذهبی نما بریده بشه معلوم نیست.تو این شرایط پرواز ها هم قراره از سر گرفته بشه.بازم قراره جام زهر باشه؟!#حج #جنگ_رمضان
@user17722839391419 April 2026من فکر میکردم بردن #حجاج به عربستان در حد حرف و شایعه ست ولی مثل اینکه واقعیت داره!کدوم عقل سلیمی این تصمیم رو گرفته اونم تو این شرایط ،عربستانی که مستقیم تو این جنگ شریک بود.دستی دستی دارید براشون گروگان میفرستید🤦🏻♀️#حجاج #جنگ_رمضان
@user17722839391415 April 2026ایشون فقط توییت میزنن اعلام موجودیت میکنن که طرف آمریکایی یادشون نره ظریف الدوله رو که میتونه مثل برجام روش حساب کنه
@user17722839391415 April 2026
@user17722839391414 April 2026تو این استرس جنگ ، خانواده ی مادری در حال فروش زمین ارث پدربزرگم هستن و از جلسه ی که گذاشتن بوی این میاد که قرار شده سهم من و برادرم هام رو ندنما تو فکر ایرانیم خانواده ی مادری ما به فکر خوردن حق ما اینم شانس مایه 😬
@user17722839391412 April 2026اقدام خوبیه ولییه سوال که نمیشه فقط تو ذهنم نگهش دارمچرا این بی وطن ها اینجا ملک و املاک دارن و ثروت اندوزی کردن و زودتر مصادره نشده؟!#قوه_قضائیه
@user17722839391410 April 2026اون مسؤلی که گفت فرودگاه بن گروین رو نزنید رو بگید بیاد تو اجتماعات مردمی و این تصویر رو توضیح بده؟!سیل تجهیزات وارد شده به اسرائیل مطمئنم بچه هوا فضا آماده بودن برای با خاک یکسان کردن فرودگاه #فرودگاه_بن_گورین#جنگ_رمضان
@user17722839391410 April 2026مثل اینکه باز تیم اونی که میگفت دنیای بعد دنیای مذاکره ست نه موشک اومدن بیرون وگرنه تا الان باید بالای ده تا موشک میرفت سمت اسقاطیل.بابا ما نمیخوایم بچه ی خوب دنیا باشیم بزنید این ******** های که #لبنان رو میزنن.
@user17722839391410 April 2026لبنان زیر آتیش این صگیونیست ها ی نجسه اینجا میگن ما دستمون رو ماشه ست ما نمیریم مذاکره تا آتش بس هم شامل لبنان بشه!فشار بده اون ماشه رو تهدید جواب نمیده #لبنان
@user1772283939149 April 2026برای حمایت از لبنان تنگه رو باز نکردیم خوبه ولی دو تا موشک با سر جنگی سنگین هم باید بزنیم وسط تلآویو #لبنان
@user1772283939149 April 2026
@user1772283939147 April 2026سلبریتی ها یکی یکی دادن از لونه هاشون میان برون و دفاع میکنن از ایران این یعنی احتمالا جنگ داره تموم میشه اینا هم سمت ایران غش کردن از غنائم جا نمونن.من یکی که نه میبخشمشون نه فراموش میکنم سکوت روزهای قبلشون رو
@user1772283939147 April 2026بی شرف های بی بی سی و اینترنشنال دارن پلن حمله ی اتمی رو سفید میکنن یه مشت احمق هم هنوز دارن این شبکه ها رو میبینن و فکر میکنن با بمب های خوشحال قراره آزاد بشن
@user1772283939147 April 2026چرا پل ملک فهد سالمه؟!بچه های موشکی و بچه های یمن لطفا بزنید این پل رو با تشکر😎#پل_ملک_فهد