جنگ باید میشد و خوب هست اصلا نگران نباش. مشکل اساسی تحریم هست برداشته بشه سه تا پنج سال همشو و بهترشو میسازیم توقف جنگ الان نابودی برای همیشه و زیر دست امریکا بودن برای همیشه هست اونا باید بفهمند در مسایل ایران دخالت نکنند
@user1678773612994 April 2026Replying toجنگ باید میشد و خوب هست اصلا نگران نباش. مشکل اساسی تحریم هست برداشته بشه سه تا پنج سال همشو و بهترشو میسازیم توقف جنگ الان نابودی برای همیشه و زیر دست امریکا بودن برای همیشه هست اونا باید بفهمند در مسایل ایران دخالت نکنند
@Blackcherry4 April 2026Replying toمسئولیتش با جنگ طلب های سلطنت طلبه،اونا شروعش کردن،ما ادامش میدیم تا هر وقت لازم باشه