19 فروردین 1405
ایران نباید لبنان و #حزب_الله را که برای دفاع از ملت ایران و کمک به ما وارد جنگ شد، تنها بگذارد.رسم جوانمردی نیست.#سید_مجیدتو رو جدت بزن اسراییل رو.اینبار محکم هم بزن.نزنی این موضوع یک روال غلط خواهد شد.تو رو جدت بزن.مگر یک بند از ۱۰ شرط ایران عدم حمله به محور مقاومت نیست؟بزن حاجی…Show more

This post was deleted by the post author.

وسط این همه ویراست جوزدهبه نکته خوبی اشاره کردیدهر چه دارند الان از پول ماست....
18:55 - 19 فروردین 1405

1 Reactions
41 Views