27 May 2026
ادعای ترامپ متوهم: اگر ایران را بمباران نمی‌کردیم، اسرائیل با بمب اتمی نابود می‌شد  ترامپ مدعی شد که اگر آمریکا، ایران را بمباران نمی‌کرد و توافق هسته‌ای با ایران را پایان نمی‌داد، ایران، اسرائیل و خاورمیانه را با سلاح اتمی نابود می‌کرد
3 MB
بدبخت روانی خدمتگزار رژیم اسراییل است که به خاطر اسراییل کودک کش چوب حراج به آمریکا میزند وخودش رو به اسراییل میفروشد لیاقتش همین است وبس.
22:29 - 27 May 2026

36 Views