🔺رهبر شهید سید علی خامنهای: تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ، مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند!
۱۴۰۴/۷/۱پی نوشت : از تاریخ این سخنرانی رهبر شهید انقلاب هفت ماه گذشته یعنی از آن بیست سی سالی که حضرتشان فرمودند یک سال هم کم نشده استشیخ اسماعیل رمضانی#مرگ_بر_آمریکا 08:09 - 15 April 2026