پس لطفا اگر برای شهدا و یا برای مردم در خیابان نمی خواهید،حداقل برای مبارزین مقاومت و به خصوص حزب اللهنبرد را شروع کنید✍️آقای قالیباف انگشت اتهام به سمت شماست

@user1774616397228 April 2026پس لطفا اگر برای شهدا و یا برای مردم در خیابان نمی خواهید،حداقل برای مبارزین مقاومت و به خصوص حزب اللهنبرد را شروع کنید✍️آقای قالیباف انگشت اتهام به سمت شماست
@user1774616397228 April 2026وحدت ساحات باید حفظ شود،این یکی از دست آوردهای این دفاع مقدس بود،حزب الله نباید تنها بماند،نقض آتش بس از هر کدام از طرفین ،همان معنی نقض آتش بس را می دهد و معنی دیگری ندارد،و هیچ طرفی را پاک و مبرا نمی کند