مهدی

‌مهدی‌'s header picture
م

مهدی

@user177532326342
Joined April 2026
@user17753232634215 June 2026
🎥بدون شرحانجام تعهدات طرفین تفاهم‌نامه!!!
6 MB

وفاقیون دیکته ای بدتر از برجام دارن به کشور تحمیل میکنن
7 MB

بستن تنگه باب‌المندب بروی کشورهایی که با آمریکا و رژیم صهیونی مراوده تجاری دارن ربطی به مذاکرات تخمی تخیلی نداره علاوه بر آن بر رفع حصردریایی کشور تاثیر داره

مسئله عربستان و رژیم صهیونی برای آمریکا ناموسییه بمب اتم بسازیم تهدید معتبر بالای سر این دوتا سگ نجس آمریکا باشه

الان وقت انسداد تنگه باب‌المندبه که محاصره زمینی و دریایی رژیم صهیونی رو کامل میشه عمده مایحتاج رژیم صهیونی از آسیا تامین میشه

عدم تخصیص ارز ترجیحی به اسم حذف رانت و اختصاص به انتهای زنجیره هدفشون این بود که دست دلاردارا برای گرون کردن دلار که سودشون حداکثری بشه باز باشه

فولاد پتروشیمی بورس بازان و بانکداران حق ملت و نیروهای مسلحو خوردن دولت و مجلس این کاره نیستن و ارادشو ندارن که بخوان با این قارون های دلاردار برخورد کنن چونکه حیات و مماتشون دست ایناس راه برخورد با این زالوها که خون ملتو میمکن احیای کمیته های انقلاب اسلامی مسلحه

مذاکره هیچ فایده ای نداره باید بمب اتم بسازیم چونکه رژیم صهیونی داره و استفاده کرده و برای اخراج امریکا از منطقه زدن زیرساختای انرژی در منطقه جزو اهداف باشه و به کشتی های آمریکا و رژیم صهیونی در تنگه باب‌المندب حمله بشه

مداح سلبریتی ها و سیاسیون فیک زیاد دلشون جوش اتحاد میزنه باید پاک دستی فسادستیزی کنارزدن مدیران طماع و تنبل و پایبندی به آرمانهای انقلاب رو مطالبه کنن نه ترویج بدپوششی رو

محور مقاومت یکپارچگی برای اخراج آمریکا از منطقه نداره لبنان که چپ و راست دارن میزنن فرانسه هم داره برای ائتلاف دریایی نیروی دریایی میاره اونم از تنگه باب‌المندب

تنگه هرمز تا اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونی مسدود بمونه بعدش با وضع عوارض بازگشایی بشه و باندهای فاسد سیاسی حتماً سرکوب بشن

حاکمیت پول ملی خزانه بجای بانکداریتعاونی بجای بورس بازی
5 MB

نیمه شب شانزدهم اردیبهشت آمریکا می‌خواسته تنگه رو باز کنه شکست سنگینی از نیروهای مسلح خورده سیاسیون فاسد نذاشتن خبرش درز پیدا کنه که باج دادن(مذاکره) لطمه نبینه

دزدی دریایی رژیم تروریست امریکا کمشم زیاده به توقف عملیات نظامیشون نباید دلخوش بود تنگه باب‌المندب بسته بشه هم فشار به آمریکا مضاعف میشه هم بر جبهه لبنان اثر داره
699 KB

بردگی محضه سیاستمداری کجا بود

عاقبت باج(تسلیم)به آمریکاملت با طناب پوسیده باندهای فاسد سیاسی خودشونو تو چاه نندازن
2 MB

باسن بوسا هیچ فرقی با کوموله ندارن!!!
311 KB

فکر نون باش خربزه آبه اصل کار منافع ملیه اخلاق کیلویی چنده

کمیته های انقلاب برای کمک به قوه قضاییه احیا بشه و خرید و فروش طلا و دلار مثل مواد مخدر جرم انگاری بشه

کلاه برداری که اسم خصوصی سازی از ملت ایران کردن با هلدینگ بازی منابع نفتی معادن پالایشگاه ها و کارخونه های بزرگ که ثروت ملی ایرانیان بود به نفع خودشون و نورچشمی‌ها غارت کردن و برای سازش با آمریکا به گرده مردم فشار میارن#دیکتاتوری_لیبرالها
5 MB