دوستان اگه انگ تندروی نمیزنید به ما ، مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی نخواهد داشت.آمریکایی ها برنامه دارند برای ضربه به ایران .. بماند به یادگار

iri@user17764894963623 May 2026دوستان اگه انگ تندروی نمیزنید به ما ، مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی نخواهد داشت.آمریکایی ها برنامه دارند برای ضربه به ایران .. بماند به یادگار
@user1776489496367 May 2026مصاف بود و جنگ بودامام ما حذر نکردفدائیان خویش رابرای خود سپر نکردبه روی قلب میهنمبه افتخار حک کنیدکه مرد بود رهبرمفرار از خطر نکرد(سیدحمیدرضابرقعی)شب جمعه زیارت کربلا دعاگوی ماهم باش.…Show more
@user1776489496367 May 2026ما اقلیت رانتی نیستیم ،مااکثریت مظلومیم.شما استخوان بدنت با رانت کلفت شده دادا ،اشتباه میزنی جنسارو#آمریکا #ایران_قوی#میدان#مطالبه
@user17764894963629 April 2026دوستان وارد جنگ اقتصادی شدیم .جنگ اقتصادی که برعکس جنگ نظامی ترامپ توش کار بلده. بستن تنگه هرمز بقول کارشناسان تاریخ انقضا داره چون بقیه کشورها راه دور زدنشو پیدا میکنن ..همین خروج امارات از اوپک گواه این حرفه. باید دید تهران در مقابل محاصره دریایی چه میکند..
@user17764894963628 April 2026
@user17764894963626 April 2026
@user17764894963620 April 2026اگه نظر من رو درمورد اوضاع بپرسن قطعا جوابم دو کلمه است :یا مرگ یا ایران🇮🇷🫶چاره ای جز جنگیدن نداریم نزدیکیمبه فتح قله و تمدن سازی جدیدمون✌️🧿
@user17764894963619 April 2026
@user17764894963618 April 2026به صحنه توجه کنید:◾️پردهی اول: ما برگ استراتژیک بستن تنگهی هرمز را در مقابل آتشبس در لبنان قرار دادیم.◾️پردهی دوم: رژیم صهیونیستی بالاخره مجبور شد به این آتشبس تن بدهد. و ما طبق قرار تنگه را باز کردیم.◾️پردهی سوم: تنگه را کمتر از ۲۴ ساعت بعد مجدداً بستیم. آنهم در ازای نمایش مضحک ترامپ.