باید عمان رو به دلیل خیانت و جسارتش از نعمت تنگه هرمز محروم کنیم تا حساب کار دستش بیاد دیگه هوس دور زدن ایران رو نکنه

باید عمان رو به دلیل خیانت و جسارتش از نعمت تنگه هرمز محروم کنیم تا حساب کار دستش بیاد دیگه هوس دور زدن ایران رو نکنه
قالی بافیچیزیو رک بهت میگماگر حاج قاسم الان زنده بود سر خیانتی که به حزبالله و جبهه مقاومت کردی تف مینداخت توو صورتت الحمدلله لقمه حرام اثر داره و مردم خوب شناختنت و خدا پرده نفاقت رو کنار زد و خوب رسوات کرد.
مذاکرات کثیف خائنین باعث شده عمان جرأت کنه و کشتی از تنگه ی هرمز رد کنه و دست سپاه رو هم برای اعمال قدرت در تنگه هرمز بستند قالیباف هرجا وارد شده خیانت کرده از حجاب تا مجلس و همین مذاکرات لعععععنتتتتت بهتون
لعنت به مذاکرهکننده ها لعنت به مذاکرتون که دست آمریکا و اسرائیل رو پر کردید خائن های کثیفحزب الله رو هم کارشو مثل حماس ساختن و حالا اومدن سراغ ایران ولی ما ازین جنگ پیروز میایم بیرون و بعد از این جنگ با شما خیلی کار داریم آقای قالیباف و عراقچی و پزشکیان
ان شاءالله به حق همین امام حسین و ماه محرم جنگ بشه تا این مذاکرات کثیف و ریاکارانه تموم بشه و شما ببینید که یدونه از این مذاکرهکننده های لعنتی و دولت منافق یه خش به خودشون و خانوادشون نمیافته به قرآن قسم قالیباف و عراقچی و پزشکیان امان نامه از اسرائیل دارنکسانی که کاملاً مخالف امام عمل میکنند
بدونید مردم این مشکلات بانکی که دارید نتیجه باز کردن اینترنت بی در و پیکر آمریکایی هستش حالا برید توو اینستاگرام عوضش بچرخید اون وزیر نامحترم بی ارتباط ارتباطات اگر محاکمه شده بود الان وضعیت بانکهامون اینطور نمیشد
یکی بیاد برای من تفاوت بنی صدر و پزشکیان رو توضیح بده به قرآن خیانت و وقاهت و پرروویی بیشتر هم هست که کمتر نیست چون خیال لعنتیشون از مجازات قوه تعطیل قضائیه راحته و هر اعتراضی رو با اسم وحدت خفه میکنن
پزشکیان: بدون وادادن وارد مذاکرات شدیم نتیجه : داروندار و هسته ای و تنگه ی هرمز رو به باد فنا دادیم
عراقچی گفت تحریم ها اسقاط شده نتیجه: هیچ تحریمی برداشته نشده و نخواهد شد
بیاید یکبار سیاست در ایران رو با هم تمرین کنیم ونس گفت تنگه رو باز کردیم بقایی گفت تنگه بستس نتیجه: تنگه بازه
ما مردم اینو فهمیدیم دیگه هرچی ترامپ و ونس و آمریکا درباره ی نتیجه ی مذاکرات میگن کاملآ درست و هرچی قالی باف و عراقچی و پزشکیان و بقایی میگن دروغ و سر کار گذاشتن ملتهالان قرار شده بازرسان جاسوس آژانس هسته ای دوباره بیان برای جاسوسی هرچی هم تکذیب کنید بیشتر مطمئن میشیم که دارید دروغ میگید
نتیجه بی توجهی وزیر خائن و بی ربط ارتباطات رو در عدم حمایت از پیامرسان های ایرانی با قطعی امروز این پیامرسان ها دیدید.ستار هاشمی باید بدلیل خیانت و وضعیت فعلی اینترنت کشور محاکمه و مجازات بشه
امام خمینی التماس میکرد غربزده ها رو کنار بزنید اما بعضی ها دنبال وحدت با این جماعت اند.مهمترین خطری که کشور را تهدید میکند همین غربزده هاست.تفکر امثال قالی باف و پزشکیان جایی در انقلاب اسلامی ما نداره و باید کنار زده بشه603 KB
یه عده بی غیرت رفتن مذاکره با آمریکابی غیرتیشون رو خیلی جاها نشون دادن ولی آخریش هم همین الانه اگه ذره ای غیرت توو وجود بی وجود اینا بود با توهین و تهدید امروز ترامپ جمع میکردن میومدن نه بتمرگن سر اون میز مذاکره ی لعنتیاگر شما شرف ندارید ما ملت داریم و توو میدون همین امشب هم جوابتونو میدیم
شعام از کجا یکباره سربرآورد و تمام امور مملکت رو بدست گرفت حتی برای حرف امام جامعه هم تره خرد نمیکنن؟ اینها همان نوچه های رفسنجانی مغروق هستند و باید بر علیهشان مردم بپا خیزند قدرت باید به امام امت بازگردد تا امثال پزشکیان و قالی باف دیگر هوس فتنه و کودتا نکنن
چقدر بدبخت شدیم افسار مملکت رو امثال قالیباف و پزشکیان از امام جامعه گرفتند و حرف و خواسته امام هیچ ارزشی براشون نداره
یه عده از یاران امام حسن مجتبی علیه السلام به معاویه لعنت الله علیه در جنگ نامه نوشتن که آی معاویهتو سر کیسه رو شل کن ما حسن بن علی رو کت بسته تحویلت میدیم به قرآن قسم اینایی که در حال مذاکره با دشمنان ما نشستن از همین قماش هستند امام خامنه ای بزرگترین مانع منافع و دنیای کثیف این آقایون هستند
عموم 12 سال پیش به قالی باف میگفت خالی باف به قرآن راست میگفت خییییییییلی دروغگو هستید خائنین کثیف ما خیابانو خالی نمیکنیم
ما با تنگه هرمز حتی میتونیم غزه و فلسطین رو آزاد کنیماونوقت آقایون بی غیرت رفتن تنگه رو مفت مفت باز کردن اصلأ به آمریکا ربطی نداره ما کی باز میکنیم کی میبندیم آقای قالیباف با اسم میناب ۱۶۸ نه ولایت پذیر میشی نه ما مردم خر میشیمکسی که وضعیت حجاب توو جامعه رو به بهانه ی لایحه به اینجا رسوند و...