بی خاصیت ترین مجلس نظاره گر است فقط که چطور کشور تسلیم میکنن.ننگین ترین مجلس تاریخ .
07:38 - 31 اردیبهشت 1405

71 Views


1 Reply

Profile picture of ‌𝓃ᎧᎮ ᭄‌
@user17783176422631 اردیبهشت 1405
Replying to
هیچ کاری از دستمون بر نمیاد و فقط داریم جوش میزنیم. این ها هیچ وقت دنبال پیشرفت کشور نبودن و نیستن. اشکال نداره. هرکاری دوسدارن بکنن. ولی یک اخرتی هم وجود داره. اه این همه ادم پشتشونه. خدا ازشون نگذره