هیچ کاری از دستمون بر نمیاد و فقط داریم جوش میزنیم. این ها هیچ وقت دنبال پیشرفت کشور نبودن و نیستن. اشکال نداره. هرکاری دوسدارن بکنن. ولی یک اخرتی هم وجود داره. اه این همه ادم پشتشونه. خدا ازشون نگذره
@user17783176422631 اردیبهشت 1405Replying toهیچ کاری از دستمون بر نمیاد و فقط داریم جوش میزنیم. این ها هیچ وقت دنبال پیشرفت کشور نبودن و نیستن. اشکال نداره. هرکاری دوسدارن بکنن. ولی یک اخرتی هم وجود داره. اه این همه ادم پشتشونه. خدا ازشون نگذره