@Rahbar_enghelab_ir انقلابی لازم است...ماترکناک یابن الحسین#قیام_للّه#لبیک_یا_خامنه_ای

Pinned post
@Rahbar_enghelab_ir انقلابی لازم است...ماترکناک یابن الحسین#قیام_للّه#لبیک_یا_خامنه_ای
چی شده دوزاریای وفاقی دست به دامن یه مشت مداح پروژه ای شدن؟!؟؟تموم شد اون روزااز سوراخاتون بیاید بیرون یه معذرتخواهی بکنیدحرف امام رو گوش بدیدوگرنه با چیز کلک بازی فقط خودتونو بیشتر قهوه ای میکنیدوماهم همتونو...
میثم #مطیعی همون روز که بعداز مقاله ظریف و واکنش درست مردم، به احمقانه ترین شکل ممکن کارو برای ظریف ودارودسته نیویورکی دراوورد، نشون داد نه عقل داره نه بصیرتپس بی زحمت خفه شو بزار مردم که از تو بیشتر میفهمن کارشونو بکننما نه زیر بلیط کسی هستیم نه خرده برده از مون دارن فلذامث توبه گ..ه خوری نمیفتیم
دیگه صدای طبل بی شرفیت تا لبنانم رفته ممدباقر مشنگیونجه آمریکایی ارزونی خودت و پوزیده بشینید با صادق الحسینی حروم لقمه و همتی انقدر بخورید تا جون تون درادما هرمز و هسته ای و لبنان و انتقام رو فدای شما خائنای دوزاری نمی کنیم#کودتا#مثلی_لایبایع_مثله#نمیپذیریم
فک کن با یزید دست داده باشیو با همون دست و هیکل نجسبری مثلاااا برای مظهر آزادگی سینه بزنی...کراهت چهره قشنگ طعنه میزنه به پیاده نظامای دوزاری لشگر یزید#نمیپذیریم #مثلی_لایبایع_یزید#مرگ_بر_کودتاگر📍حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در هیئت ریحانةالنبی - امامزاده صالح تهران4 MB
کانال میدل ایست اسپکتر:ایران از طریق کانال ارتباطی تازه تأسیس برای کاهش تنش در تنگه هرمز به ایالات متحده اطلاع داده که یک نفتکش را بمباران کرده است.طبق گزارشهاطرف آمریکایی با شنیدن این خبر فریاد زده است: «مردک احمق؟ منظورت چیه؟پ.ن: بعد پوزیده از "آزادگی" حرف میزنه.ملعون برای دهنت گنده س خیلی...
کریدور عمانی-آمریکایی در تنگه هرمزسازمان ملل متحد:۵۷ کشتی از کریدور عمانی-آمریکایی، بین ۲۳ تا ۲۵ ژوئن از تنگه هرمز عبور کردند. بحرین: از اعلام عمان مبنی برایجاد یک گذرگاه موقت برای کشتیهایی که قصد عبور از کریدور عمانی-آمریکایی را دارند،استقبال میکنیم. پ.ن:خاک برسرتون بااین توافق تون...
واقعا به جای انتقام،یونجه گرفتید؟؟؟تمام گعده متعفن وفاقی تون بشینید کنار هم بخورید#مثلی_لایبایع_یزید#مرگ_بر_آمریکا #خاک_بر_سرتان_با_این_توافق_تان
ما یعنی ما سربازان جانفدا و امام عزیزتر از جان مان باهمشما همههیهات من الذلّه#ما_و_امام#مثلی_لایبایع_یزید#علی_الاصول #مرگ_بر_آمریکااز این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقق شروط گفتهشده [در تفاهمنامه] خواهیم بود اما بدیهی است مذاکراتی که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.
عمادالدین باقی: طبق بند ۲ از این پس در ایران شعار مرگ بر آمریکا و یا سوزاندن پرچم آمریکا و زیر پا گذاشتن آن ممنوع است.فردا پرچم شیطان بزرگ آمریکا رو آتش خواهم زدالان هم عجالتا مرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکا...عاشورا رو با شعار مرگ بر آمریکا شروع خواهیم کرد #مرگ_بر_آمریکا
@Rahbar_enghelab_ir یه سوال/مگه هر توافقی نباید بعد از تصویب در مجلس و شورای نگهبان و طرح و تصویب درشعام و تایید رهبری، اجرا شه؟؟؟پس چرا تا امضای این ننگ نامه ی سفهای وفاقی خشک نشده، هم هرمز باز شد،هم باجاسوسای آژانس قرار همکاری گذاشتن برای جاسوسی وهم نظامی ها علیرغم نقض مکرر آتش بس،
شروط رهبری که نظارت بر تحقق شان وظیفه ملت مبعوث است۱_اخراج تمام نیروهای آمریکایی از منطقه واینکه جایی درخلیج فارس جایی ندارن مگر در قعر خلیج فارس۲_تاکید بر وحدت ساحات و پایان جنگ در تمام جبهه ها۳_اعمال مدیریت ایران بر هرمز که عواید اقتصادی آن دل ملت را شاد خواهد کرد
بلهمبارزه با مردم ایران#نمیپذیریمبدیم بره! هم نوعی از مبارزه است
بعد از چهل روز کربلای ایران و این همه مظلومی که به خاک و خون کشیده شدند و امام جامعه که غریبانه شهید شد معادله برد برد جدید مشنگیون:*تنگه در برابر یونجهاورانیوم در برابر ذرت*#نمیپذیریم #خاک_بر_سرتان_با_این_توافق_تان
پوزیدک توکانال شخصی:میزان تحقق شروط رهبری در سوئیس۱. خاتمه عملیات نظامی: رفتن به سوئیس برای جمعبندی موضوع لبنان بود۲. پایان محاصره دریایی: انجام شد۳. تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز: تقریباً انجام شد. با عمان باید به متن برسیم۴. تامین خسارت و بازسازی: باید در طول گفتوگو ها و مذاکرات پیگیری شود