و باز هم تندرو ها درست میگفتند...همان ضد وحدت هاهمان أقلیتهمان هایی که...درد و شکایت زیاد است!مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی اما هنوز ادامه دارد.با استخوانی در گلو و خاری در چشم ادامه خواهیم داد.تمام توهین ها و تهمت ها و هزاران برابر اینها کمترین بهائیست برای یک لبخند رضایت فرزند زهرا..!
22:40 - 18 June 2026